Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Παρανομιών συνέχεια

Μακαριώτατε
Σύμφωνα με το κατωτέρω κοινοποιηθέν Πρακτικόν 68/2007 του Τριμελούς Συμβουλίου του ΣτΕ, η κοσμική δικαιοσύνη διαπίστωσε πλημμελή συμμόρφωση της διοικήσεως προς την απόφαση 1557/2005 του Συμβουλίου της Επικρατείας υπέρ εμού. Αυτό το ηχηρό ράπισμα της κοσμικής δικαιοσύνης προς την εκκλησιαστική διοίκηση, πως δεν το αντιληφθήκατε και τολμήσατε να παρανομήσετε μη εφαρμόζοντας την δεύτερη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας 131/2014 υπέρ εμού; Γιατί δεν δώσατε εντολή μέχρι και σήμερα, να μου αποδοθεί το παρανόμως παρακρατηθέν ποσόν του ¼ εκ του μισθού μου των ετών 2012-2014; Δεν έτρεμε το χέρι σας την ώρα που υπογράφατε την οριστική απόλυση και την διακοπή της μισθοδοσίας μου από το ελληνικό δημόσιο;  
Είθισται, και καλώς είθισται, ο ανώτατος προϊστάμενος να κλείνει προς την πλευρά του αδυνάτου δίδοντας το καλό παράδειγμα στην κοινωνία σεβόμενος τους θεσμούς. Πρωτοτυπήσατε κ. Ιερώνυμε Β’. Βιαίως με θέσατε εκτός εργασίας. Αδιαφορήσατε παντελώς για έναν συνάνθρωπό σας κατ` εικόνα και καθ` ομοίωση Θεού, πολύ νεότερο εις την ηλικία από εσάς δια την αξιοπρεπή διαβίωσή του. Απορώ μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’, σύμφωνα με τα λόγια του Ευαγγελίου πως δικαιολογείτε την πράξη σας αυτή;
Εν κατακλείδι σας κατηγορώ ότι, φέρετε ακεραία την ευθύνη της ηθικής, πνευματικής και οικονομικής εξοντώσεώς μου. Δεν έπαυσα ούτε μια στιγμή να ζητώ την μετάταξή μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία. Εσείς όμως δεν θέλατε άλλη λύση παρά την οριστική μου απόλυση.                       
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.

ΥΓ.
 Βρισκόμενος εν πλήρη συγχύσει και απογοητεύσει δια την μη εφαρμογή της αποφάσεως 1557/2005 του ΣτΕ από την Εκκλησιαστική διοίκηση, απευθύνθηκα προς την αρμόδια Γραμματεία του ΣτΕ, όπου με συνεβούλευσε ένας υπάλληλος να καταθέσω αίτηση στην Επιτροπή Συμμορφώσεως. Η  αίτηση προς την Επιτροπή Συμμορφώσεως του ΣτΕ είχε κατατεθεί από εμένα τον ίδιο. Δυστυχώς η τότε δικηγόρος μου δεν κινήθηκε προς την κατεύθυνση αυτή.
 Η απόφαση του ΣτΕ 1557/2005 δημοσιεύθηκε την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015 με τίτλο ‘’Περί Φιλαδελφείας συνέχεια’’.