Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Παρανομιών και αδικιών συνέχεια

Το κατωτέρω κοινοποιηθέν έγγραφον της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας προς το Συμβούλιο της Επικρατείας, σπεύδει να αναγνωρίσει τη μη συμμόρφωσή της προς την 131/2014 απόφαση του Γ’ Τμήματος του ΣτΕ η οποία απόφαση είχε εξαφανίσει την ποινή της οριστικής απολύσεώς μου από το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Εκκλησίας.
Είναι απαραίτητο να αναφέρω τέσσερα γεγονότα: α) μέχρι και σήμερα δεν έχει εκδοθεί η απόφαση της Επιτροπής Συμμορφώσεως του ΣτΕ εις την οποία είχα καταθέσει αίτηση δια την μη συμμόρφωση της διοικήσεως της Εκκλησίας προς την 131/2014 απόφαση του Γ’ Τμήματος του ΣτΕ υπέρ εμού, β) η εισηγήτρια της Επιτροπής Συμμορφώσεως είναι η ιδία, η οποία εξέδωσε την 131/2014 απόφαση. Άρα η κ. Παπαδημητρίου είχε πλήρη γνώση περί της υποθέσεώς μου, γ) ο κ. Γαβριήλ Παπανικολάου σύμφωνα με το κατωτέρω έγγραφό του προς το ΣτΕ αναφέρει ότι έχει δρομολογηθεί προς εμέ η επιστροφή του ¼ εκ του μισθού μου δια το έτος 2014. Στο ίδιο έγγραφο αναφέρεται και η καταληκτική ημερομηνία αποδόσεως του χρηματικού ποσού (30/4/2015). Παρά την υπόσχεσή του προς το ΣτΕ δια τα παρανόμως παρακρατηθέντα χρηματικά ποσά, έως σήμερα δεν μου έχει επιστρέψει ουδέν ποσόν εκ των παρακρατηθέντων. Εάν ήτο αληθείς η απόδοση του ¼ διατί μου παρακρατά το ¼ και δια το έτος 2013; Επίσης ο κ. Γαβριήλ γνώριζε ότι είχε υποχρέωση να εφαρμόσει την 131/2014 απόφαση του ΣτΕ, όχι μόνον προς το σκέλος της αποδόσεως εις εμέ του ¼ εκ του μισθού μου, αλλά είχε υποχρέωση να με αποκαταστήσει πλήρως και εργασιακά, πράγμα το οποίο δεν έπραξε. Δια την παρανομία του αυτή ποτέ δεν ελέγχθηκε από την Ιερά Σύνοδο η από κάποια κρατική υπηρεσία και δ) ουδεμία γνώσιν έχω δια την επιστολήν του ΣτΕ προς αυτόν κατά τον ισχυρισμόν του, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο έγγραφο, πολύ δε περισσότερον δεν γνωρίζω το περιεχόμενο αυτής.
Τέλος με τα όσα προανέφερα συνοψίζω και το κάτωθι σχόλιο: Οι εμπλεκόμενοι ανώτατοι εκκλησιαστικοί παράγοντες ήθελαν να μου κάνουν κακό εγνωσμένως. Μου υστερούσαν τα δικαιούμενα χρήματα, ώστε να μην μπορώ να επιβιώσω. Μου υστερούσαν την εργασία μου, τον κανονικό μισθό και το ¼ εκ του μισθού μου από το έτος 2001, αποδίδοντάς μου μόνον δυο έτη 2005, 2007 (Σχετική ανάρτηση 12/12/2015), κατόπιν παρεμβάσεως της Επιτροπής Συμμορφώσεως του ΣτΕ. ‘’Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί’’.
Η συμπεριφορά σας έναντι του χρέους σας ως ανθρώπων του Θεού όχι μόνον δεν σας συγκινεί αλλά φανερώνει το μέγεθος της πνευματικής σας πτωτικής πορείας.                         
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.