Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Παλινωδίες ορθοδόξων αρχιερέων


Κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος που δεν είναι απαραίτητο να δηλώνει ορθόδοξος χριστιανός, κατανοεί τη δύσκολη οικονομική κατάσταση εις την οποία είχα και έχω περιέλθει από τον ανελέητο διωγμό μου εκ μέρους δυστυχώς ορθοδόξων αρχιερέων επί μιαν 15ετίαν και πλέον. Με τα ¾ του μισθού που ελάμβανα από το ελληνικό δημόσιο έπρεπε εκτός από την διαβίωσή μου να σπαταλώ το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων αυτών στα δικαστικά έξοδα. Για να αντιμετωπίσω τα δυσβάσταχτα έξοδα αναγκάστηκα να ζητήσω αρχής γενομένης το έτος 2002 την άδεια από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Εκκλησίας, ώστε να εργαστώ σε ιδιωτική επιχείρηση ως οδηγός φορτηγού αυτοκινήτου. Το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο με προέδρους μητροπολίτες συνεδρίασε για το θέμα αυτό τέσσερις φορές και εξέδωσε τέσσερα Πρακτικά, τα οποία κοινοποιώ εις την παρούσα ανάρτηση.  
Είναι απαραίτητο να αναφέρω τα κάτωθι:
1ον. Με ανάγκαζαν να καταθέτω αιτήσεις δια το ίδιο θέμα επαναλαμβάνοντας εγώ ότι το αίτημά μου είναι συγκεκριμένο. Η άδεια να εργαστώ σε ιδιωτική επιχείρηση δεν μου εδόθη ποτέ από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο με το σκεπτικό ότι δεν είναι συγκεκριμένο το αίτημά μου. Δεν συγκεκριμενοποίησαν ούτε μου εξήγησαν, ούτε με εκάλεσαν στα συμβούλιά τους για να μάθω πως θεωρούν αυτοί οι συγκεκριμένοι παράγοντες το αίτημά μου. Την παλινωδία τους την επανέλαβαν τέσσερις φορές σκοπίμως.
2ον. Ο εισηγητής εις τα παρόντα Συμβούλια 26/11/2002 και 19/3/2003 διετέλεσε και ανακριτής μου το έτος 1999 ο οποίος με το σχετικό Πόρισμα με παρέπεμψε εις το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο. Επίσης η κυρία Α. Π. εισηγήτρια του παρόντος Συμβουλίου 9/6/2003, διετέλεσε γραμματέας την 5/6/2000 εις το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιου το οποίο εξέδωσε απόφαση περί οριστικής απολύσεώς μου καθώς και την 15/5/2009 γραμματέας εις το Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο το οποίο εξέδωσε απόφαση περί οριστικής απολύσεως μου.
3ον. Οι άνθρωποι αυτοί έκαναν πόλεμο μαζί μου και δεν ήθελαν να δώσουν λύσει. Ως συμμετέχοντες εις την πειθαρχική μου διαδικασία από το έτος 1999, είχαν πλήρη γνώση της υποθέσεώς μου και  της οικονομικής μου καταστάσεως. Είχαν δε οικονομικό όφελος ως συμμετέχοντες σε αυτά τα Συμβούλια. Τα χρηματικά ποσά που ελάμβαναν για τη συμμετοχή τους στα Συμβούλια τα εισέπρατταν από το ιερό χρήμα της Εκκλησίας. 
4ον. Το έτος 2003 εργαζόμουν χωρίς την άδειά τους σε φορτηγό αυτοκίνητο ιδιωτικής επιχειρήσεως, εξυπηρετώντας μάλιστα παραγγελίες ιερών Ναών της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας άρα εργαζόμουν φανερά στους διώκτες μου, είχα ανέλπιστο έλεγχο από τέσσερις υπαλλήλους του ΣΔΟΕ στην οδό Πατησίων εν ώρα εργασίας οι οποίοι με ήλεγξαν κανονικά. Το ΣΔΟΕ ποτέ δεν είχε ελέγξει φορτηγά αυτοκίνητα της εταιρείας κατά δήλωση των ιδιοκτητών. Είναι προφανές ότι οι διώκτες μου εκκλησιαστικοί παράγοντες έστειλαν το ΣΔΟΕ. Μέχρι αυτού του σημείου έφτασαν οι άθλιοι και πανάθλιοι, χωρίς να κατορθώσουν να μου κάνουν κακό δια αυτού του τρόπου.                        

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.