Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γης

Με την παρέλευση τριών μηνών από τη σύγκληση του τρίτου Μητροπολιτικού Συμβουλίου1, ο μητροπολίτης πρώην Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος πραγματοποίησε εν αγνοία μου την 2/4/1999, το τέταρτο Μ.Σ. εναντίον μου. Σ` αυτό το Μ.Σ., ο δικαστικός αντιπρόσωπος δεν είναι ο ίδιος που ήτο στο προηγούμενο (τρίτο) Μ.Σ., έχει αντικατασταθεί. Ήτο η πρώτη φορά που ελάμβανε μέρος στο Μ.Σ. και δεν συμμετείχε εις αυτό. Αναφέρω επίσης ότι ο συγκεκριμένος δικαστικός Π.Π., δεν αναφέρεται σε κανένα άλλο Μ.Σ. που με αφορά. Δηλαδή το όνομά του αναφέρεται για πρώτη και τελευταία φορά.
Παραμένει επίσης ως μέλος ο ίδιος προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Χ.Σ2., που συμμετείχε στα δυο προηγούμενο Μ.Σ.. Απορίας άξιον είναι δια το συγκεκριμένο μέλος το ότι  εδέχθη να συζητηθεί ‘’διεξοδικά’’ εις το Μ.Σ., η υπόθεσίς μου ενώ απουσίαζε ο Δικαστικός αντιπρόσωπος. Εις αυτό το Μ.Σ., αποφάσισαν ‘’ομοφώνως’’ να ζητήσουν από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο την απόλυσίν μου. Εφ` όσον ο δικαστικός αντιπρόσωπος δεν συμμετείχε εις αυτήν την συνεδρίαση γιατί δεν ανεβλήθη το Συμβούλιο ώστε την επόμενη φορά που θα παρευρισκόταν, να κατέθετε και την δική του άποψη για την απόλυσή μου; Το τραγικόν της παρασπονδίας αυτού του Μ.Σ., είναι ότι ο δικαστικός αντιπρόσωπος δεν συμμετείχε, εις την ένδειξη (τα μέλη)  αναφέρεται περιέργως το ονοματεπώνυμό του.
Κατά τον ίδιο και απαράλλακτο τρόπο ενήργησε και ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος Β’ εις βάρος μου. Ενήργησε βεβιασμένα παρακάμπτοντας τον μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ3, πρόεδρο του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου και αποφάσισε δια την απόλυσίν μου, αντιθεολογικώς και ανορθοδόξως. Είναι δυνατόν εις τον χώρο της Εκκλησίας της οποίας ο ιδρυτής και η κεφαλή Αυτής Ιησούς Χριστός να τίθεται εις το περιθωρίον και να αντικαθίσταται από ανθρώπους οι οποίοι αποφασίζουν ανευθύνως περί τρεχόντων θεμάτων  χωρίς να λαμβάνουν υπ` όψιν των την διδασκαλία Του; Εν ολίγοις η τύχη των πολεμουμένων συκοφαντικώς εξαρτάται από άτομα  τα οποία όχι μόνον δεν σέβονται την διδασκαλία του Χριστού αλλά την καταπατούν και την περιθωριοποιούν.         
Ο προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. σύμφωνα με το κατωτέρω έγγραφο, ‘’ερώτησε’’ τον μητροπολίτη Κωνσταντίνο που ακριβώς ευρίσκεται η υπόθεσις του κλητήρος4 της Ι. Μητροπόλεως Γρηγορίου Σταμούλη. Ο μητροπολίτης του απάντησε ότι διενεργούνται (όντως), εις βάρος μου ένορκοι ανακρίσεις κατηγορώντας με υπό διαφόρων ανυποστάτων κατηγοριών οι οποίες κονιορτοποιούνται πάλιν υπό πραγματικών στοιχείων-εγγράφων.
Επί παραδείγματι η κατηγορία της αναχωρήσεώς μου πριν από την λήξη του ωραρίου σύμφωνα με τα αναφερόμενα εις το υπ` αριθ. πρωτ. 230/15-3-1999 έγγραφόν του προς το πρόσωπό μου. Το έγγραφο του μητροπολίτου αναφέρει συγκεκριμένες ώρες και ημέρες κατά τις οποίες ευρισκόμουν μετά του δικηγόρου μου εν γνώσει του εις τον ανακριτή ιερέα π. Β.Θ. κατόπιν συγκεκριμένου κλητηρίου θεσπίσματος. Το ανωτέρω έγγραφο το συνέταξε 15 ημέρες πριν από την σύγκληση του Μ.Σ., με απώτερο σκοπό να πείσει τα μέλη του Μ.Σ., ώστε να αποφασίσουν εναντίον μου καθ` ην στιγμήν εξελίσετο η πειθαρχική μου δίωξις, να τοποθετεί εις τον φάκελόν μου επιβαρυντικά στοιχεία και να συγκαλεί Μητροπολιτικά Συμβούλια.      
Είναι τραγικό για τα μέλη του Μ.Σ. και ιδιαιτέρως δια τον προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ να καταφέρονται εναντίον μου και να κωφεύουν για την κατασπατάληση του ιερού χρήματος της μητροπόλεως υπέρ του αδελφού5 (επαγγέλματος υδραυλικού), του γενικού αρχιερατικού επιτρόπου δια τα πάσης φύσεως κατασκευαστικά έργα πολλών εκατομμυρίων δραχμών της μητροπόλεως και των ιδρυμάτων αυτής.
Την 26/1/1999 χωρίς καμία ένδειξη τερματισμού6 της υποθέσεώς μου, κατέθεσα Αγωγή εναντίον της μητροπόλεως και του μητροπολίτου Νέας Ιωνίας με την οποία ζητούσα : 1.          Να γίνει δεκτή η παρούσα αγωγή μου, 2.           Να διαταχθούν τα νόμιμα ώστε να εκλείψουν οι άνω βλαπτικές μεταβολές των όρων και συνθηκών της εργασίας μου και να χρησιμοποιηθώ εκ νέου ως οδηγός του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου, 3.   Να επανατοποθετηθώ στα γραφεία της Μητρόπολης, ώστε να μην προσφέρω τις υπηρεσίες μου πλέον από το πλατύσκαλό της, 4.             Να απαγορευθεί σε οποιοδήποτε άτομο, εκτός εμού, που είμαι ο μόνος νόμιμα διορισμένος στην οργανική θέση του οδηγού, να χρησιμοποιεί το Μητροπολιτικό αυτοκίνητο, γιατί αποκλειστικά υπεύθυνος και υπόλογος για τυχόν βλάβη επί του αυτοκινήτου είμαι εγώ, αφού καμιά νόμιμα ειλημμένη απόφαση δεν μου κοινοποιήθηκε περί εκπτώσεώς μου, από τη θέση του οδηγού του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου, 5.        Να υποχρεωθούν οι εναγόμενοι αλληλεγγύως και εις ολόκληρων έκαστος να μου καταβάλουν δια την εις το ιστορικό αυτό αιτία, ποσό  δραχμών πέντε εκατομμυρίων εννιακοσίων εξήντα πέντε χιλιάδων πεντακοσίων εξήντα τεσσάρων (5.965.564) εντόκως, νομίμως από της 23.12.1997, άλλως επί της επιδόσεως της αγωγής μου μέχρις εξοφλήσεως.
Η απόφαση 7851/2000 ήτο υπέρ εμού και αναφέρει επί λέξει:  Δέχεται εν μέρει την αγωγή. Υποχρεώνει το εναγόμενο Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Ιερά Μητρόπολις Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας» να καταβάλει στον ενάγοντα το ποσό των τριακοσίων χιλιάδων (300.000) δραχμών νομιμοτόκως από την επίδοση της αγωγής έως την εξόφληση. Απορρίπτει το αίτημα να κηρυχθεί η απόφαση προσωρινώς εκτελεστή. Συμψηφίζει τα δικαστικά έξοδα.
Ο μητροπολίτης εναντίον της ως άνω αποφάσεως κατέθεσε έφεση και εξεδόθη η 2153/2003 απόφαση η οποία αναφέρει επί λέξει: Συνεκδικάζει την έφεση και την αντέφεση. Δέχεται την έφεση. Παραγγέλλει την επιστροφή του παραβόλου στο  εκκαλούν νπδδ Απορρίπτει την αντέφεση. Παραγγέλλει  την περιέλευση του παραβόλου γι` αυτή στο Δημόσιο. Εξαφανίζει την 7851/2000 απόφαση του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, κατά το μέρος που υποχρέωσε το ως άνω νπδδ (Ι. Μητρόπολη Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας) να καταβάλλει στον εφεσίβλητο-αντεκκαλούντα το ποσό των τριακοσίων χιλιάδων (300.000) Δικάζει την αγωγή Απορρίπτει αυτήν στο σύνολό της. Και Απαλλάσσει τον ενάγοντα και εφεσίβλητο-αντεκκαλούντα από τα δικαστικά έξοδα. Κρίθηκε και αποφασίστηκε στην Αθήνα στις 2 Μαΐου 2003 και δημοσιεύτηκε στην ίδια πόλη σε έκτακτη δημόσια συνεδρίαση στο ακροατήριο του Δικαστηρίου στις 14 Μαΐου 2003. 
Ας όψονται οι εμπλεκόμενοι (αρχιεπίσκοπος και μητροπολίτες) δια την εγκληματικήν αυτών συμπεριφοράν εις βάρος εμού του αδυνάτου, ιδιαιτέρως όταν λαμβάνουν το ράπισμα της δικαιοσύνης και παρά ταύτα συνεχίζουν να εγκληματούν.                     
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.

1. Ανάρτηση 19/4/2016 ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά μελών Μ.Σ.                         
2. 5. Ανάρτηση 11/4/2016 ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά μελών Μ.Σ.
3. Ανάρτηση 20/10/2015 ΘΕΜΑ: Περί φιλαδελφείας και αλληλεγγύης 
4. Ανάρτηση 3/4/2016 ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά μελών Μ.Σ.
5. 6. Ανάρτηση 6/3/2016 ΘΕΜΑ: Μητροπολιτικές ραδιουργίες 



Τέταρτο μητροπολιτικό Συμβούλιο από τα έξι