Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Έκνομη συμπεριφορά μελών Μητροπολιτικού Συμβουλίου

Με την παρέλευση οκτώ μηνών από την σύγκληση του δεύτερου Μητροπολιτικού Συμβουλίου, ο μητροπολίτης πρώην Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος πραγματοποίησε την 16/12/1998, το τρίτο μητροπολιτικό Συμβούλιο εις βάρος μου. Σύμφωνα με το κατωτέρω έγγραφο (Απόσπασμα Πρακτικών), παρέστησαν εις το Συμβούλιο, ο δικαστικός αντιπρόσωπος Μ.Π. και ο διευθυντής της τοπικής Δ.Ο.Υ., Χ.Σ. οι οποίοι είχαν παραστεί και εις το δεύτερο1 Μητροπολιτικό Συμβούλιο.
Τα δυο ως άνω μέλη του Μ.Σ. συνέχισαν έναν παράνομο και ανήθικο πόλεμο εναντίον μου. Ως ισχυροί συνεργάστηκαν με τον μητροπολίτη προκειμένου να με συνθλίψουν αντί να με σώσουν. Και ο δικαστικός αντιπρόσωπος και ο διευθυντής της Δ.Ο.Υ., είχαν αποδεχθεί τους βλαπτικούς όρους των συνθηκών εργασίας μου (Κλητήρα μη έχοντας τέτοιο δικαίωμα2), χωρίς να με ενημερώσουν δια την βλαπτική αυτή μεταβολή και αφετέρου αποφάσιζαν εν αγνοία μου την παραπομπή μου σε πειθαρχική διαδικασία.   

Αναφέρω δυο γεγονότα τα οποία προηγήθηκαν του παρόντος Συμβουλίου: α) δεν είχε διαταχθεί ακόμη από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο η παραπομπή μου σε τακτική ανάκριση3 και β) ο μητροπολίτης Κωνσταντίνος προκειμένου να με εξοντώσει με την συνεργασία των μελών του Μ.Σ., συνεχώς και συστηματικώς με δυσφημούσε εγγράφως για διάφορα φανταστικά πειθαρχικά αδικήματα προετοιμάζοντας και δι` αυτού του τρόπου το έδαφος για την τελική μου εξόντωση, που ήτο η παραπομπή μου στο Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο. Συγκεκριμένα είχε τοποθετήσει στον ατομικό μου φάκελο πριν συγκαλέσει το παρόν Μητροπολιτικό Συμβούλιο, έντεκα (11) τον αριθμό επιβαρυντικά έγγραφα εναντίον μου ορισμένα εκ των οποίων έλαβα γνώση κατά την πειθαρχική και δικαστική μου διαδικασία4.                
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας. 
ΥΓ.
Εις το κατωτέρω έγγραφο Απόσπασμα Πρακτικών και εις την ένδειξη τα μέλη δεν αναφέρονται τα ονόματα του δικαστικού αντιπροσώπου και του διευθυντού της Δ.Ο.Υ..
1 Ανάρτηση 11/4/2016 ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά Μελών Μ.Σ.
2 Ανάρτηση 3/4/2016 ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά Μελών Μ.Σ.
3 Ανάρτηση 28/3/2016 ΘΕΜΑ: Υπηρεσιακές ραδιουργίες     
4 Ανάρτηση 19/3/2016 ΘΕΜΑ: Απόλαυσις αντιφατικής συμπεριφοράς


Τρίτο Μητροπολιτικό Συμβούλιο από τα έξι (6)