Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Κύριε, φύλαξόν με από συκοφαντίας ανθρώπων και φυλάξω τας εντολάς σου

Σύμφωνα με τα κατωτέρω έγγραφα: α) Πρακτικόν υπ` αριθ. 1/11-6-1999 του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου (έγγραφο 1ον), β) έγγραφο Ιεράς Συνόδου προς τον ορισθέντα ανακριτή αριθ. πρωτ. 4840/1986/17-9-1999 (έγγραφο 2ον), γ) Αποδεικτικόν Επιδόσεως με ημερομηνία 21/9/1999 (έγγραφο 3ον),  η υπόθεσις της πειθαρχικής μου διώξεως είχε δρομολογηθεί από την Ιερά Σύνοδο και παράλληλα ο μητροπολίτης Κωνσταντίνος, συνέχιζε να τοποθετεί επιβαρυντικά έγγραφα στον φάκελό μου 17 τον αριθμό1. Συγχρόνως συνεκάλεσε και το παρόν Μ. Σ. εις βάρος μου. 
Με την παρέλευση 11 μηνών από την σύγκληση του τέταρτου2 μητροπολιτικού Συμβουλίου ο μητροπολίτης πρώην Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος συνεκάλεσε εν αγνοία μου, το πέμπτο μητροπολιτικό Συμβούλιο εναντίον μου. Ο δικαστικός αντιπρόσωπος έχει αντικατασταθεί. Όλως περιέργως ο δικαστικός αντιπρόσωπος του προηγούμενου (τετάρτου) Μ.Σ. δεν είχε παραστεί κατά τη συνεδρίαση3.
Ο διευθυντής της Δ.Ο.Υ. παραμένει ο ίδιος που ήτο και στο προηγούμενο μητροπολιτικό Συμβούλιο. Και εις το παρόν Μ.Σ., ο μητροπολίτης με κατηγορεί ότι αναχωρώ4 από την υπηρεσία χωρίς άδεια. Δια την κατηγορία αυτή αναφέρω ότι:  α) την 2/3/2000 και με αριθμό πρωτοκόλλου 199 εγγράφου μου προς τον μητροπολίτη Κωνσταντίνο δια το συγκεκριμένο θέμα ανέφερα τα εξής:  Ο ισχυρισμό σας ότι εξέρχομαι των Γραφείων χωρίς άδεια και αναχωρώ κατά το δοκούν δύο και τρείς φορές ημερησίως ελέγχετε ως αναληθής, γιατί όπως πολύ καλά γνωρίζεται η έξοδός μου από τα γραφεία αφορά αποκλειστικά και μόνον την αλληλογραφία της Μητροπόλεως και γίνεται σε συγκεκριμένη ώρα της ημέρας και είναι κάτι που συμβαίνει 15 ολόκληρα χρόνια, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, και χωρίς να λαμβάνω κάθε φορά ειδική άδεια αλλά μόνον προφορική άδεια. Άλλωστε πως θα μπορούσε να ισχύει η καταγγελία σας όταν βρίσκομαι υπό πειθαρχική δίωξη και γνωρίζω καλά τις συνέπειες, β) με κατηγορεί ότι  την 26/10/1999 απουσίαζα από την εργασία μου. Απαντώ ότι την συγκεκριμένη ημερομηνία είχα κληθεί από το Ειρηνοδικείο Νέας Ιωνίας να προσέλθω εις αυτό προκειμένου να παραλάβω τις καταθέσεις μαρτύρων υπερασπίσεώς των και τα απολογητικά υπομνήματα αυτών που είχα μηνύσει, γ) την 7/4/2000 έως 11/4/2000 με κατηγορεί ότι απουσίαζα από την υπηρεσία. Απαντώ ότι τις συγκεκριμένες ημερομηνίες βρισκόμουν στα Ιωάννινα προκειμένου να ψηφίσω στις βουλευτικές εθνικές εκλογές, δ) την 14/4/2000 με κατηγορεί ότι απουσίαζα από την εργασία μου. Απαντώ ότι την ημερομηνία αυτή είχα ενημερώσει τον ίδιο τον μητροπολίτη δι` αιτήσεώς μου αριθ. πρωτ. 284/13-4-2000 ότι θα μεταβώ εις το ΚΤΕΟ Χολαργού δια την υποχρέωσή του τεχνικού ελέγχου του αυτοκινήτου μου.
Σκοπός του μητροπολίτου ήτο5 να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τον είδη βεβαρυμμένο ατομικό μου φάκελο με ανυπόστατες και κακόβουλες κατηγορίες, μεσούσης της πειθαρχικής μου διαδικασίας, προκειμένου να πετύχει του σκοπού του, δηλαδή την οριστική μου απόλυση. Το τραγικό της υποθέσεως είναι το γεγονός ότι: Οι Επίσκοποι και δικαστές μου οι οποίοι εμελέτησαν τα έγγραφα του μητροπολίτου Κωνσταντίνου δεν αντέδρασαν, ούτε δια την φρασεολογία6 του μητροπολίτου εναντίον μου, ούτε δια τον βομβαρδισμό των εγγράφων του εναντίον μου δια των προκατασκευασμένων κατηγοριών, ούτε τα δικά μου έγγραφα έλαβαν υπ` όψιν των με τα οποία αποδείκνυα την συκοφαντία και τα ψεύδη του. Τους ικανοποιούσαν τα σαδιστικά έγγραφα του μητροπολίτου και οι ενέργειές του γενικά ώστε δια του τρόπου αυτού να με εξοντώσουν.                            
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας. 

 1 Ανάρτηση 19/4/2016 ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά μελών Μητροπολιτικού Συμβουλίου
2 3 4 Ανάρτηση 1/5/2016 ΘΕΜΑ: Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γης
5 Ανάρτηση 3/4/2016 ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά μελών μητροπολιτικού Συμβουλίου
6 Ανάρτηση 15/3/2016 ΘΕΜΑ: Εμπαθειών και δολοπλοκιών συνέχεια       



Έγγραφο 1ον 


Έγγραφο 2ον 

έγγραφο 3ον 



Πέμπτο μητροπολιτικό Συμβούλιο από τα έξι