Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Αρχιεπισκοπική ασυνέπεια

Δημοσιοποιώ τα κατωτέρω έγγραφα τα οποία αφορούν την επιστροφή εις την εργασία μου μετά την δεύτερη δικαίωσή μου (131/2014), από το Συμβουλίου της Επικρατείας.
Διευκρινίζω  τα κάτωθι:
Εις τα γραφεία της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας θα πήγαινα την 2/5/2014, με την δικηγόρο μου η οποία είχε καταθέσει την αίτηση ακυρώσεως εις το Συμβούλιο της Επικρατείας και είχε εκδοθεί η 131/2014 απόφαση. Για αγνώστους σ` μένα λόγους δεν κράτησε την υπόσχεσή της και την συμφωνία που είχαμε κάνει ότι θα ερχόταν μαζί μου για να με συνοδεύσει στη μητρόπολη προς ανάληψη εργασίας. Ως εκ τούτου αναγκάστηκα να πάω μόνος μου. Σημειωτέων ότι την 16/4/2007 όχι μόνον με συνόδευσε στη μητρόπολη αλλά απαίτησε τότε από τον μητροπολίτη κ. Κωνσταντίνο ότι είναι υποχρεωμένος να δεχθεί τις υπηρεσίες  μου ως οδηγού του μητροπολιτικού αυτοκινήτου σύμφωνα με την 1557/2005 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Σε καθημερινή βάση πήγαινα στα γραφεία της μητροπόλεως εκτελώντας το δημοσιοϋπαλληλικό μου ωράριο χωρίς να προσφέρω καμία εργασία δεδομένου ότι ο τότε μητροπολίτης Κωνσταντίνος δεν με εδέχετο (τι συμπαραστάσει του αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου Β’), στην εργασία μου. Η δικηγόρος μου μετά την παρέλευση λίγων ημερών από την προσέλευσή μου εις τα γραφεία της μητροπόλεως μου ανέφερε εις το γραφείο της ότι είναι σε συνεργασία με τον δικηγόρο της μητροπόλεως κ. Κ. Μ. ο οποίος με γνωστό του υπάλληλο του Δήμου Ηρακλείου Αττικής στον οποίο Δήμο υπήρχε κενή θέση οδηγού όπως ισχυριζόταν για να μεταταγώ. Αυτό όμως δεν ήτο αληθές διότι δεν μπορούσε να γίνει οποιαδήποτε ενέργεια προς την κατεύθυνση αυτή πριν την πειθαρχική μου αποκατάσταση. Τον ισχυρισμό του αυτόν ο δικηγόρος της μητροπόλεως (μετάταξη στον δήμο Ηρακλείου), τον προέβαλε τηλεφωνικά και σε άλλη δικηγόρο η οποία τον ερώτησε παρουσία μου, πως μπορεί να γίνει μετάταξη πριν την πειθαρχική του αποκατάσταση; Είναι βέβαιο ότι και οι δυο δικηγόροι διαιώνιζαν την υπόθεση για τους δικούς τους λόγους εις βάρος μου. Μετά την εξέλιξη αυτή ζήτησα και παρέλαβα από την δικηγόρο τον δικαστικό μου φάκελο την 10/7/2014.
Προς επίρρωση των λεγομένων μου είναι απαραίτητο να αναφέρω: την 27/2/2014 εγώ ο ίδιος πήγα στο ΣτΕ και παρέλαβα την 131/2014 απόφαση η οποία είχε εκδοθεί την 29/1/2014 και την οποία αμέσως πήγα στο γραφείο της δικηγόρου μου εις την οποία και την παρέδωσα. Επί πέντε μήνες καμία ενέργεια δεν έγινε προς την εκτέλεση της αποφάσεως.
Μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’
Έχετε την εντύπωση ότι νικήσατε; Όταν εσείς ήσασταν κατηγορούμενος για οικονομικής φύσεως ζήτημα, εις τα δικαστήρια και δικαιωθήκατε, έτσι σας αντιμετώπισε η Ιερά Σύνοδος όπως εσείς εμένα; Αντιθέτως σας αντάμειψε κάνοντάς σας αρχιεπίσκοπο. Ενώ εμένα η Ιερά Σύνοδος δια της υπογραφής σας με απέλυσε από την εργασία μου. Ποια πικρία σας άφησε η τότε περιπέτειά σας αφού αδίκως σας συκοφάντησαν και σας κατηγόρησαν; Γιατί δεν γίνατε πιο σοφός εκ της ψυχοφθόρου αυτής διαδικασίας;         

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.



Έγγραφο 1ο

ΑΡ. ΠΡ.63152/24/4/2014                                                         Ν. Ιωνία τη, 23/4/2014
ΠΡΟΣ
Το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Εκκλησιαστική Διοίκηση)
ΘΕΜΑ: ‘’Περί επιστροφής στην εργασία μου’’.
Σας κοινοποιώ το έγγραφο, ‘’προς το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ι. Αρχιεπισκοπικής Αθηνών και Ι. Μητροπόλεων 23-4-2014 δια να λάβετε γνώσιν, και ενεργήσετε τα εκ του Νόμου απορρέοντα.
                                                        ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
                                                Οδηγός μητροπολιτικού αυτοκινήτου
                                          Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας & Φιλ/φείας
Συνημμένα:
Έγγραφο Προς τον Διοικητήν του
Αστυνομικού Τμήματος Ν. Ιωνίας
Αστυνόμον Α’ κ. Λ. Ι.


Έγγραφο 2ο

ΑΡ. ΠΡΩΤ. 1784/28-4-2014                                                   Νέα Ιωνία τη, 23/4/2014
ΠΡΟΣ
Το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και Ιερών Μητροπόλεων.
Σας γνωστοποιώ ότι,
κατόπιν της υπ` αριθ. 131/2014 αποφάσεως του Συμβουλίου της Επικρατείας κοινοποιηθείσης εις την Ι. Σύνοδον, με την οποία «εξαφανίζεται η υπ` αριθ. 2/15-5-2009 απόφασις του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου». Επειδή έως σήμερα  ουδέν έπραξε η Ι. Μητρόπολη Ν. Ιωνίας, περί της επιστροφής μου, θα προσέλθω δι` ανάληψιν εργασίας εις την Ιεράν Μητρόπολιν Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας, οδός Λεωφ. Ηρακλείου αρ. 340 Ν. Ιωνία Αττικής, στις 1-5-2014 και ώρα 9:00, συνοδευόμενος από την Δικηγόρο Αθηνών κ. Α. Φ.   

Κοινοποίησις:
1. Ιερά Μητρόπολη Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας,
2. Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Εκκλησιαστική Διοίκηση) και
3. Διοικητήν Αστυνομικού Τμήματος Νέας Ιωνίας, Αστυνόμο Α’ κ. Λ. Ι.
Συνημμένα:                                                                         Ο Γνωστοποιών

Διοικητήν του Αστυνομικού Τμήματος                                                                           
Ν. Ιωνίας Αστυνόμον Α’ κ. Λ. Ι.                   
23/4/2014                                                      ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ


Έγγραφο 3ο


 
 
Έγγραφο 4ο
ΑΡ. ΠΡΩΤ. 248/2-5-2014                                                                              2 Μαΐου 2014
                                              ΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
                                                                            ΤΟΥ
Γρηγορίου Σταμούλη, οδηγού μητροπολιτικού αυτοκινήτου Ιεράς μητροπόλεως Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας, κατοίκου Νέας Ιωνίας, οδός, αρ.
                                                                           ΠΡΟΣ
                              Α) Την Ιερά Μητρόπολη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας,
                               Β) Μητροπολιτικό Συμβούλιο.
ΘΕΜΑ: Ανάληψη εργασίας σύμφωνα με την 131/2014 απόφαση του ΣτΕ.
Σε συνέχεια του από 23/4/2014 εγγράφου προς το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Ιερών Μητροπόλεων, κοινοποιηθέν και εις την Ιεράν Μητρόπολιν Νέας Ιωνίας & Φιλαδελφείας αριθ. πρωτ. 237/24-4-2014, σας γνωστοποιώ και σας καλώ να προβείτε άμεσα στις παρακάτω ενέργειες.  
Γνωρίζετε ήδη ότι σύμφωνα με το προαναφερθέν έγγραφο επρόκειτο να προσέλθω με τη δικηγόρο μου κ. Α. Φ., στα Γραφεία της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας για ανάληψη εργασίας σύμφωνα με την 131/2014 απόφαση του Γ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας τη 1.5.2014 και ημέρα Πέμπτη. Παρόλα αυτά ουδείς με ενημέρωσε εκ της Ιεράς Μητροπόλεως πως τα γραφεία θα παραμείνουν κλειστά λόγω της απεργίας της εργατικής Πρωτομαγιάς. Έτσι αναγκαστικά προσέρχομαι σήμερα 2.5.2014 ημέρα Παρασκευή προς πλήρη ανάληψη καθηκόντων.
Επειδή κατά τη μακρά δικαστική διαμάχη, με διάφορα έγγραφα απευθυνόμενα προς διάφορες υπηρεσίες κρατικές και Εκκλησιαστικές, αλλά και σε μένα τον ίδιο ο μητροπολίτης κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος, ανέφερε για το θέμα της παράνομης απομακρύνσεώς μου από τη θέση του οδηγού του μητροπολιτικού αυτοκινήτου τα εξής:
α) ότι αυτό έγινε με δική μου πρωτοβουλία και υπαιτιότητα,
β) ότι δε ζήτησα τα κλειδιά του μητροπολιτικού αυτοκινήτου τα οποία έπρεπε να ζητήσω,
γ) ότι ακόμη και σε υπόδειξη του π. Γεωργίου Σουλιώτη να ζητήσω τα κλειδιά του μητροπολιτικού αυτοκινήτου δεν το έπραξα
δ) ότι δεν ανέχεται να είμαι αργόμισθος και να περνάω την ώρα μου περιοδεύων τήδε κακείσε
ε) ότι αδιαφόρησα να παραλάβω τα κλειδιά του μητροπολιτικού αυτοκινήτου και μάλιστα αυτό είναι διαπιστωμένο και από τα μέλη του μητροπολιτικού συμβουλίου, ενώ τέλος
στ΄) με το υπ` αριθ. πρωτ. 74/24-1-2000 αναφέρεται σε «άρνηση εργασίας» σύμφωνα με το Κώδικα εκκλησιαστικών υπαλλήλων κ.α.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩ
1. Να μου παραδώσετε τα κλειδιά του μητροπολιτικού αυτοκινήτου
2. Να σταματήσετε να μου παρακρατάτε το 1/4 εκ του μισθού μου και να πληρώνομαι κανονικά
3. Να μου επιστραφούν ΑΜΕΣΑ όλοι οι παρακρατηθέντες μισθοί του 1/4 από το έτος 2001
4. Να δημοσιεύσει η μητρόπολη Ν. Ιωνίας ως έχει υποχρέωσει εις την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την επαναπρόσληψή μου σύμφωνα με την ως άνω απόφαση του ΣτΕ, και να εξαφανισθούν η προηγούμενες δημοσιεύσεις που πραγματοποιήσατε, ΦΕΚ 60/21-3-2001 και 936/9-10-2008, περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου και
5. Να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε σε διάφορες υπηρεσίες τα ανωτέρω ΦΕΚ περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου.     
Σε αντίθετη περίπτωση, με την παρούσα επιστολή μου η δικηγόρος μου κ. Α. Φ. εντέλλεται να ξεκινήσει άμεσα, κάθε νόμιμη ενέργεια κατά παντός υπευθύνου και εκπροσώπου της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας & Φιλαδελφείας, αφού από όλα τα παραπάνω προκύπτουν σοβαρότατα ποινικά αδικήματα κατά την υπηρεσία. ____________                                                             Ο Δηλών
 
 
Έγγραφο 5ο
Ν. Ιωνία τη, 23/4/2014
ΠΡΟΣ
Τον Διοικητήν του Αστυνομικού Τμήματος Νέας Ιωνίας,  Αστυνόμον Α’ κ. Λ. Ι.
Αξιότιμε κ. Διοικητά,
Σας γνωστοποιώ ότι κατόπιν της υπ` αριθμ. 131/2014, αποφάσεως του Συμβουλίου της Επικρατείας δικαιώθηκα δια δευτέραν φοράν και επιστρέφω εις την εργασία μου νομίμως.
Επειδή κατά την πρώτην δικαίωσίν μου από το ΣτΕ. (αριθ. αποφάσεως 1557/2005), ο Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος αρνήθηκε παρανόμως να με δεχθεί εις την εργασίαν μου, μάλιστα εκάλεσε δυο φορές, την άμεσον δράσιν και οδηγήθηκα την 27-4-2007, με το περιπολικό στο Αστυνομικό Τμήμα Ν. Ιωνίας, ενώπιον της αξιωματικού υπηρεσίας  εις την οποίαν εξέθεσα προφορικώς τα περί της υποθέσεώς μου καταθέτοντας και τα σχετικά έγγραφα (δικαστικές αποφάσεις).
Δια την αποφυγήν παρομοίου περιστατικού σας γνωρίζω, ότι πλέον με την δευτέραν ως άνω απόφασιν του ΣτΕ., επιστρέφω εις την εργασία μου ελπίζοντας ότι δεν θα μου δημιουργήσουν παρόμοιο επεισόδιο. 
Συνημμένα:                                                             Μετά εκτιμήσεως
1. Έγγραφο προς το Τριμελές
Υπηρεσιακό Συμβούλιο 23-4-2014           ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
2. Υπ` αριθ. 131/2014 απόφαση
του Συμβουλίου της Επικρατείας.
ΥΓ.
Ο κ. Διοικητής αρνήθηκε να παραλάβει το έγγραφο.