Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Αδικιών συνέχεια.


Εις το κατωτέρω έγγραφο της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας με ημερομηνία 12/11/2014 (1ον έγγραφο), προς το Συμβούλιο της Επικρατείας (Τριμελές Συμβούλιο Συμμορφώσεως), φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο νεοεκλεγείς μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ κωλυσιεργούσε εις βάρος μου την δικαίωσή μου, με το αιτιολογικό ότι, ο χρόνος που ανέλαβε τα καθήκοντά του είναι μικρός και δεν προλάβαινε να έχει πλήρη ενημέρωση περί της υποθέσεώς μου, ζητώντας από την Επιτροπή του ΣτΕ, την αναβολή. Ο κ. Γαβριήλ γνώριζε ότι η Επιτροπή Συμμορφώσεως του ΣτΕ, θα ασχολείτο με το γεγονός της μη συμμορφώσεως της Διοικήσεως προς την 131/2014 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Εσκεμμένως ο κ. Γαβριήλ δεν ήθελε την αποδοχή αυτής της αποφάσεως του ΣτΕ (131/2014) διότι αυτή η απόφασης καθ` ολοκληρία ακύρωσε την ποινή της οριστικής παύσεώς μου. Ποινή η οποία επεβλήθη πολλάκις εις εμέ, από τα Πειθαρχικά Συμβούλια της Εκκλησίας, επικαρπώνοντας από πλευράς χρόνου προς ίδιον όφελος των εμπλεκομένων συμφερόντων. Η απόφαση 131/2014 ήτο σε πλήρη γνώση του κ. Γαβριήλ, όπως προκύπτει από το έγγραφο της Ιεράς Συνόδου. Δηλαδή με το υπό ημερομηνία 18/7/2014 (2ου εγγράφου), προς τον τότε αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου και νυν μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ.     

Η παρανομία του κ. Γαβριήλ είναι εμφανής από το γεγονός της μη αποδοχής του προσώπου μου εκ μέρους του, ως νομίμου οδηγού του μητροπολιτικού αυτοκινήτου. Ποτέ δεν ελέγχθηκε από πλευράς δικαστικής κρατικής και εκκλησιαστικής Αρχής. Αλλά ούτε και το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο (το οποίο με καταδίκαζε κατ` επανάληψη στην ποινή της οριστικής παύσεως), ως όφειλε έδωσε εντολή στον πρώην μητροπολίτη Ν. Ιωνίας κ. Φαραντάτο και τον διάδοχό του κ. Γαβριήλ να εφαρμόσουν τις αποφάσεις των δικαστηρίων υπέρ εμού. Είναι σίγουροι οι δεσποτάδες δια τα πεπραγμένα τους. Ακόμη και να αποκαλυφθούν οι παρανομίες τους, δεν θα πάθουν τίποτε απολύτως.

Μακαριώτατε,  

Είστε τόσο νομοταγής έναντι του Κράτους και δεν βρήκατε λύση φιλανθρωποτέρα δια το πρόσωπό μου; Με απολύσατε από την εργασία μου επειδή, εν αγνοία μου, δεν κατετέθη  εμπρόθεσμα η έφεσίς μου προς το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων (ΑΥΣΕ). Το ότι δεν εφαρμόστηκαν από τη διοίκηση της Εκκλησίας, οι υπέρ εμού τέσσερις (4) αποφάσεις (2 του ΣτΕ, 1 του ΑΥΣΕ και 1 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Εκκλησίας της Ελλάδος), φανερώνει ότι οι υπηρεσίες σας με προδιέγραψαν στην καταδίκη, εξυπηρετώντας αδυναμίες συνεπισκόπων σας. Γιατί δεν ελέγξατε ποτέ τους παρανομούντας Εκκλησιαστικούς ταγούς; Οι δεσποτάδες δεν χάνουν την έξωθεν καλή μαρτυρία όταν παρανομούν εις βάρος κατώτατων υπαλλήλων, ρίχνοντας στο καλάθι των αχρήστων τις αποφάσεις του ΣτΕ και των λοιπών δικαστηρίων επειδή δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους;              

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας. 


(1ον Έγγραφο)
 

                                     

 Σίγουρα ο κ. Γαβριήλ εγνώριζε προ πενταμήνου την δικαίωσίν μου από το Συμβούλιο της Επικρατείας.
 
(2ον Έγγραφο)