Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Παρανομιών και αδικιών συνέχεια

Μακαριώτατε
Είχατε ιεράν υποχρέωσιν από πλευράς νομικής και ηθικής, πριν υπογράψετε την εντολή της απολύσεώς μου και την δημοσίευσιν αυτής εις την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και την διακοπήν της μισθοδοσίας μου από το Ελληνικό δημόσιο, να λάβετε υπ` όψιν σας το παρακάτω έγγραφο της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας με αριθ. πρωτ. 83/5-2-2015 (Σχ 1), προς την Επιτροπή Συμμορφώσεως του Συμβουλίου της Επικρατείας από το οποίο αποδεικνύεται ότι: α) Ουδεμία ποινή υφίσταται εναντίον μου περί της οριστικής παύσεως-απολύσεώς μου, δεδομένου ότι η Επιτροπή Συμμορφώσεως του ΣτΕ ασχολήθηκε με την συμμόρφωσιν της διοικήσεως, επί της αποφάσεως 131/2014 του ΣτΕ. β) Σύμφωνα με το ανωτέρω έγγραφο του μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας, οι υπηρεσίες της Συνόδου εγνώριζαν όπως και ο νεοεκλεγείς μητροπολίτης Ν. Ιωνίας κ. Γαβριήλ, ότι είχε παρέλθει η προθεσμία της καταθέσεως  της εφέσεώς μου στο ΑΥΣΕ, η οποία έφεσίς  μου δεν είχε κατατεθεί από τον δικηγόρο  μου. Το ότι δεν εγνώριζα ότι είχε παρέλθει η προθεσμία και δεν είχε κατατεθεί η έφεσίς μου αποδεικνύεται από το γεγονός ότι εγώ συνέχιζα να διεκδικώ από την Σύνοδο και από την μητρόπολη Νέας Ιωνίας την εργασιακή μου αποκατάσταση και την μετάταξή μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία. Γιατί με εμπαίζατε μακαριώτατε τρείς μήνες γνωρίζοντας ότι είχε οριστικοποιηθεί η απόλυσής μου; (7/1/2015). γ) Τι σας ανάγκασε μακαριώτατε να επισπεύσετε εσείς και όχι ο αρμόδιος μητροπολίτης Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ πρόεδρος του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου την απόλυσίν μου; Μήπως διαπιστώθηκε από κάποια δημόσια υπηρεσία στην οποία είχα  καταγγείλει τις παρανομίες του μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ και το γεγονός ότι δεν υφίστατο ουδεμία ποινή εναντίον μου; Άρα ο νεοεκλεγείς μητροπολίτης Ν. Ιωνίας κ. Γαβριήλ παρέβαινε τους οικείους νόμους και δεν με χρησιμοποιούσε ως νόμιμο οδηγό της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας χρησιμοποιώντας άλλο πρόσωπο για οδηγό. δ) Μέχρι και σήμερα δεν έχει εκδοθεί η απόφασις της Επιτροπής Συμμορφώσεως του ΣτΕ.. Πως είναι δυνατόν ο μητροπολίτης Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ δι` επιστολής του προς την Επιτροπή Συμμορφώσεως του ΣτΕ να ισχυρίζεται ότι συμμορφώθηκε με την εντολή της Επιτροπής η οποία έως και σήμερα δεν έχει εκδώσει την σχετική απόφαση και να ενημερώνει την Επιτροπή Συμμορφώσεως του ΣτΕ ότι θα μου  επιστρέψει εκ του μισθού μου το παρακρατηθέν του ¼; (Είδη το ποσόν το κατέθεσε εις τον λογαριασμό της Τραπέζης Πειραιώς επ` ονόματί μου Σχ. 2 και 3). Αυτή η τακτική φανερώνει εμπαιγμό και ασέβεια προς τους νόμους του κράτους και ειδικά προς την Επιτροπή Συμμορφώσεως. 
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.   


(Σχ. 1) 



(Σχ. 2) 



(Σχ. 3)