Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

....όφεις, γεννήματα εχιδνών! πως φύγητε από της κρίσεως της γεέννης; (Ματθ. κγ’ 33)


Ο Θεόπνευστος λόγος του ιδρυτού της Εκκλησίας Ιησού Χριστού δεν (από) νομιμοποιεί τα εκκλησιαστικά πρόσωπα που ομοιάζουν με γεννήματα εχιδνών. Πρέπει να αποβληθούν από την Εκκλησία με τον απλό χαρακτηρισμό «Ανάξιοι». Αυτή είναι η καλύτερη απάντηση προς αυτούς που μόνο τα «γένια» και τον κορβανά τους ευλογούν και δήθεν παραδίδουν μαθήματα τάξεως και ηθικής. Η εξήγηση είναι απλή, δεν υφίσταται ουδείς εξ αυτών έλεγχο και ως εκ τούτου δεν λογοδοτεί για το λάθος.      

Για την πραγματοποίηση των αντιεκκλησιαστικών-δολίων σχεδίων του πρώην Μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Κωνσταντίνου, καθώς και των μητροπολιτών (εκτός του μακαριστού Μητροπολίτου Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κυρού ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ), δικαστών μου, οι οποίοι υπέγραψαν την πλήρη εξόντωσή μου, εμπλέκονται ως μέλη, εις τα Πειθαρχικά Συμβούλια και λαϊκοί εκκλησιαστικοί υπάλληλοι, κατέχοντας στην διοίκηση της Εκκλησίας, θέσεις κλειδιά διαχειριζόμενοι ακόμη και το χρήμα της Εκκλησίας.

Αυτοί, ως πειθήνια όργανα των Δεσποτάδων, χωρίς προσωπικότητα και λόγο αληθείας, χωρίς συναδελφική αλληλεγγύη, χωρίς καμία άλλη ευαισθησία, ενεργούν εις βάρος συναδέλφων των, χωρίς έλεος εκτελώντας την επιθυμία των Δεσποτάδων καταδικάζοντας, εις την εσχάτη των ποινών των κατηγορούμενο συνάδελφό τους. Η δικαιολογία τους; Εγώ σε κατηγόρησα; Ο Δεσπότης σε κατηγόρησε και αν φέρω αντίρρηση θα έχω τα ίδια αποτελέσματα με σένα.

Οι δυστυχείς. Δεν σκέπτονται σε τι κοινωνία παραδίδουν τα ίδια τους τα παιδιά. Εκτελούν αβασάνιστα την εντολή που λαμβάνουν από ανθρώπους (Δεσποτάδες), οι οποίοι λόγο τις ιδιότητός των, διαμορφώνουν κοινωνίες καταδικάζοντας τον απλό υπάλληλο συνάδελφό τους.    

Χαρακτηριστική η παρακάτω αλληλογραφία με τον εκκλησιαστικό υπάλληλο Β...... Ν....... λογιστή της Ιεράς Μητροπόλεως Θ...., μέσω του προσωπικού μου e-mail. Η επικοινωνία μου με αυτού του είδους, τον ανωτέρω εκκλησιαστικού υπαλλήλου άρχισε (λόγο ενασχολήσεώς του μέσω διαδικτύου με τα εκκλησιαστικά), σε ανύποπτο χρόνο, δηλαδή στις 14/2/2013. Του εξιστορούσα το λάθος έντυπο αξιολογήσεως που μου είχε δώσει για να το συμπληρώσω, ο γραμματέας της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας ιερεύς Δημήτριος Παπαγρηγορίου το οποίο αφορούσε κληρικούς και όχι λαϊκούς.

Μου απάντησε στο ανωτέρω e-mail, δικαιολογώντας στην ουσία τον ιερέα Δημήτριο Παπαγρηγορίου ότι ‘’δεν έγινε εκ μέρους του π. Δημητρίου, εσκεμμένα το λάθος’’. Ακολούθησε δεύτερο e-mail στις 26/2/2013 εις το οποίο εξιστορούσα εν συντομία την δικαστική μου περιπέτεια και αφετέρου ότι ο π. Δημήτριος γνώριζε ότι μου δίδει το λάθος έντυπο. Και εις το δεύτερο  e-mail απάντησε, παροτρύνοντάς με να ζητήσω μετάταξη σε άλλη υπηρεσία, διότι αυτό θα έκανε και ο ίδιος αν ήτο εις την θέση μου.   

Τι ειρωνεία. Αυτός ο άνθρωπος, με την παρέλευση δυο ετών περίπου, έμελε να είναι ο φυσικός μου δικαστής. Ξέχασε παντελώς την γραπτή συμβουλή του, μέσω e-mail προς εμένα περί μετατάξεως, και ως εισηγητής, εισηγήθηκε εις το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο με πρόεδρο τον μητροπολίτη Καρπενησίου κ. Νικόλαο, την οριστική μου απόλυση δημοσιευθείσα εις το ΦΕΚ 362/Γ’/24-4-2015. Η απανθρωπιά του εκκλησιαστικού υπαλλήλου είναι ότι, γνώριζε την επιθυμία μου περί μετατάξεως σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία, επιθυμία η οποία συνέπιπτε και με την δική του συμβουλή.                                            

 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
 
 
Β......... Ν........Σ <v.........mail@gmail.com> 
26/2/13
ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΡΗΓΟΡΗ,
ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΙΚΡΑ.
ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ.
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΣΤΗΡΊΖΕΙ...
ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ.
ΕΑΝ ΘΕΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ
ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο Π.......... Ο Φ......... ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ Π....... .
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΓΑΝΟ Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΌΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΟΤΗΤΑ.
ΕΑΝ ΘΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ Π.......... ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ
ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
Ο Θ...... ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΟΤΗΤΑΣ.
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΔΕΛΦΕ
Β........ Ν........