Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Το αίσχος της εκκλησιαστικής δεσποτικής διοικήσεως.

Το κατωτέρω έγγραφο ήτο τοποθετημένο εις τον πειθαρχικό μου φάκελο και δεν γνώριζα την ύπαρξή του. Δεν ήτο το μοναδικό έγγραφο τοποθετημένο στον πειθαρχικό μου φάκελο χωρίς να γνωρίζω την ύπαρξή τους και τα οποία έγγραφα εγένοντο δεκτά από τους μητροπολίτες δικαστές (εκτός του μακαριστού μητροπολίτου Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κυρού ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ), επειδή ήσαν εναντίον μου.
Την ύπαρξη του κατωτέρω εγγράφου βρήκα την 13/2/2007, όταν κατόπιν αιτήσεώς μου, ενημερώθηκα από τον Γραμματέα του πειθαρχικού Συμβουλίου ότι μπορώ να ερευνήσω τον πειθαρχικό μου φάκελο πριν τη συνεδρίαση του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου το οποίο θα συνεδρίαζε στην Ιερά Σύνοδο στις 26/2/2007.  Μεσολάβησαν 13 ημέρες πριν την απολογία μου. Η απόφαση του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου υπ` αριθ. 2/26-2-2007, με πρόεδρο τον αποθανόντα μητροπολίτη Κεφαλληνίας Σπυρίδωνα, ήτο αυτή της οριστικής παύσεως εκ των καθηκόντων μου.
Το έγγραφο αυτό αποτελεί δειγματοληψία των προϊόντων του Διοικητικού οργάνου της ελληνικής Εκκλησίας. Του ήθους, των κατευθύνσεων και των μεθόδων, που χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα, για την εξόντωσή μου. Τι σκοπό είχε το έγγραφο περί μετατάξεώς μου στον πειθαρχικό μου φάκελο; Ο καθένας δύναται ευκόλως να εξάγει τα συμπεράσματά του έναντι των αντιφατικών πράξεων των Επισκόπων.              
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.