Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Υπεράνω του Θεϊκού δικαίου το δίκαιο των δεσποτάδων!


Δημοσιεύω κατωτέρω την 1/10-12-2007 Πράξη του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος (ΑΥΣΕ) υπέρ  εμού. Πρόεδρος του Πειθαρχικού Συμβουλίου ήτο ο μακαριστός Μητροπολίτης Νέας Κρίνης και Καλαμαριάς κυρός ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ.

Εις τη συνεδρίαση του συμβουλίου την 10/12/2007 εις τον τόπο την ημέρα και την ώρα που όριζε η υπ` αριθ. πρωτ. 66/26-11-2007 κλήση (έγγραφο 3ο), παρέστην μετά της δικηγόρου μου και από την πρώτη στιγμή δημιουργήθηκε εις εμέ και εις την δικηγόρο μου η εντύπωσις ότι σύσσωμο το Συμβούλιο ήτο υπέρ εμού. Δια τη στάση τους υπέρ εμού, η δικηγόρος μου ευχαρίστησε τον Μητροπολίτη κυρό ΠΡΟΚΟΠΙΟ καθώς και τα μέλη μετά την περαίωση της συνεδριάσεως υποσχόμενη την μετάταξή μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία σε περίπτωση δικαίωσής μου.

Η ανωτέρω απόφαση δεν κοινοποιήθηκε εις εμέ και δεν γνώριζα δια την έκδοσή της. Επίσης δεν εφαρμόστηκε ποτέ. Ο λόγος προφανείς. Ο διώκτης μου μητροπολίτης Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας Κων/νος Φαραντάτος δεν επιθυμούσε την επιστροφή στην εργασία μου σε καμία περίπτωση. Επιθυμούσε την ταλαιπωρία μου μέχρι του τελικού του σκοπού, την οριστική μου απόλυση. Φυσικά θα ήτο ανίσχυρος εάν δεν συνέπρατταν μαζί του συνάδελφοι αρχιερείς οι οποίοι όφειλαν να τον διατάσουν και όχι να συμπράττουν μαζί του εις βάρος μου. Η λογική πράξη του Επισκόπου Καλαμαριάς εις εμέ δεν έπρεπε κατ` αυτούς να εφαρμοσθεί. Δεν μιμήθηκε ουδείς άλλος Επίσκοπος το παράδειγμα του Επισκόπου κυρού ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ και έπρατταν συνέχεια το εντελώς αντίθετο. Με αγνόησαν, με ταλαιπώρησαν, κατακρεούργησαν  τη συνείδησή μου και έδωσαν κακό παράδειγμα στην κοινωνία προσβάλλοντας τον Θεόν τον οποίον λέγουν ότι πιστεύουν. Ο μητροπολίτης Νέας Κρίνης & Καλαμαριάς δεν παραιτήθηκε από τη διαδικασία όπως έπραξαν άλλοι επίσκοποι, οι οποίοι έχουν την ψευδαίσθηση ότι με την παραίτησή τους δεν έπραξαν κακό εις εμέ. Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος δημοσίως εις τα γραφεία της Ι. Συνόδου εκφράστηκε υπέρ εμού. Δυστυχώς δι` εκείνων και δι` εμέ, άφησε να παρέλθει άπρακτος ο χρόνος της προεδρίας του και αναλάβει πρόεδρος του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου ο αντικαταστάτης του μητροπολίτης Καρπενησίου Νικόλαος ο οποίος εξέδωσε την 8/11-12-2014 απόφαση περί οριστικής απολύσεώς μου (εν αναμονή της δημοσιεύσεως της αποφάσεως).

Οι καλοί Επίσκοποι δεν επικροτούνται από τους διοικούντες την Εκκλησία και δεν προβάλλονται τα έργα τους εις την κοινωνία ώστε να βλέπουν οι άνθρωποι τα καλά τους έργα και θα αναγνωρίζουν ως πηγή των καλών έργων των την πίστη τους εις τον Θεόν και θα τον δοξάζουν. Αντιθέτως επικροτούνται οι επίσκοποι με τηλεοπτικό ταλέντο που παίρνουν από τηλεοράσεως θέση εις τα προβλήματα του ανυπεράσπιστου λαού και μετά σιωπούν. Δίδουν έμφαση χωρίς να δίδουν λύση εις τα προβλήματά του. Κατακρίνουν πράξεις και συμπεριφορές άλλων ανθρώπων, η αυλή τους όμως βρυχάται από τις ίδιες πράξεις συναδέλφων των και ζητούν αποδεικτικά στοιχεία από όποιον τους θίξει, τα οποία έχουν οι ίδιοι μέσα εις τα συρτάρια των γραφείων των.   

Την 7/5/2008 ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας Κων/νος Φαραντάτος μου κοινοποίησε εις την οικία μου Αγωγή, που είχε καταθέσει εις το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών κατά: α) εμού του Γρηγορίου Σταμούλη και β) κατά του Ιερέως Κανέλλου Δημητρακοπούλου. Εις την αγωγή αυτή ο μητροπολίτης έκανε μνεία μεταξύ των άλλων δια την ανωτέρω απόφαση του ΑΥΣΕ. Αμέσως προσήλθα στα γραφεία της Ι. Συνόδου και ζήτησα δια εγγράφου μου την απόφαση η οποία μου παρεδώθει την 9/7/2008 από τον γραμματέα του Συμβουλίου. Δια του τρόπου αυτού έχω ανά χείρας την ανωτέρω απόφαση του ΑΥΣΕ, η οποία προς στιγμήν προκάλεσε εις εμέ χαρά και ανακούφιση.

Διευκρινίζω ότι την: α) 28/11/2007, β) 30/11/2007 και γ) 5/12/2007 εις τον τηλεοπτικό σταθμό EXTRA 3 και την εκπομπή EXPRESS ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ είχα εμφανιστεί εγώ ο Γρηγόριος Σταμούλης, ο π. Κανέλλος Δημητρακόπουλος καθώς και ο αρχ. Δαμασκηνός Τσιούμας και εκθέσαμε γεγονότα εναντίον του μητροπολίτου Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας Κων/νου Φαραντάτου, τα οποία ο μητροπολίτης θεώρησε ψευδή και συκοφαντικά εις βάρος του καταθέτοντας την ανωτέρω αγωγή εξαιρουμένου του αρχιμανδρίτου Δαμασκηνού, τον οποίον ούτος η άλλος μπορούσε πάραυτα να τον ταλαιπωρήσει και τον απέλυσε στερώντας του τον μισθό και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Ο μητροπολίτης Κων/νος την 8/2/2017 παραιτήθηκε από το δικόγραφο της Αγωγή κοινοποιώντας εις την οικία μου το σχετικό έγγραφο. Ο π. Κανέλλος είχε ήδη αποβιώσει την 31/8/2014.         

Γεγονός είναι ότι ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας Κων/νος Φαραντάτος με είχε ενημερώσει δια του υπ` αριθ. πρωτ. 249/16-4-2007 εγγράφου του (έγγραφο 1ο), ότι δεν με δέχεται εις την εργασία μου. Οι πρόεδροι (μητροπολίται), των πειθαρχικών συμβουλίων έσκυψαν τον αυχένα τους εις την παράλογη απαίτηση του Κων/νου Φαραντάτου εις βάρος μου, αδιαφορώντας παντελώς δια το μέγεθος του κακού που πράττουν εις εμέ κάνοντάς του το χατίρι ωσάν να είχαν δώσει όρκο μεταξύ των. Πως μπορούσα να έχω διαφορετική  άποψη από αυτούς; Απέρριπταν κάθε πράξη που ήτο αντίθετη προς την οριστική μου απόλυση. Όπως συνέβη με τη γνωμοδότηση 20/2006 του δικού τους ανθρώπου, κατά την οποίαν γνωμοδότησε ο νομικός σύμβουλος της Εκκλησίας της Ελλάδος κ. Αναστάσιος Μαρίνος ότι πρέπει να επιστρέψω στην εργασία μου και να μου καταβληθούν οι παρακρατηθέντες μισθοί του ¼ . Τη γνωμοδότηση δημοσίευσα την 18/6/2015.    

Το διάστημα αυτό δεν έπαψα να ζητώ συμπαράσταση και από πολιτικά πρόσωπα από τα οποία ζητούσα την παρέμβασή τους εις τον μητροπολίτη δια την εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεως υπέρ εμού. Εις τον τότε υφυπουργό Εσωτερικών κ. Ανδρεουλάκο εις το γραφείο του οποίου κατάθεσα έγγραφο το οποίο έλαβε αριθ. πρωτ. 5907/4-7-2007. Τον κ. Ανδρεουλάκο είχα ακούσει εις τα εγκαίνια του ΚΕΠ Ηρακλείου Αττικής να αναφέρεται στην ομιλία του περί δικαίου και της αδιαφορίας των δημοσίων υπαλλήλων εις τα ζητήματα των πολιτών. Κατά προτροπή του νομικού συμβούλου του κ. Ανδρεουλάκου εις την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί μου εις το τηλέφωνο της οικίας μου κατέθεσα το ίδιο έγγραφο εις τους Επιθεωρητές Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης το οποίο έχει αριθ. πρωτ. 5493/24-7-2007. Η ανωτέρω υπηρεσία μου κοινοποίησε το υπ` αριθ. πρωτ.  Α.Π.:Σ.Ε.Ε.Δ.Δ./Φ. 4/6877/26-9-2007 έγγραφο με το οποίο με ενημερώνουν ότι η υπηρεσία τους σύμφωνα με το νόμο δεν είναι αρμοδία δια την υπηρεσιακή μου κατάσταση (έγγραφο 4ο). Ο αναγνώστης της αναφοράς μου αυτή την ερμηνεία έδωσε. Εγώ τους ενημέρωνα ότι ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος δεν συμμορφωνόταν με καμία απόφαση δικαστηρίου υπέρ εμού.              

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                       



Έγγραφο 1ο

Έγγραφο 2ο

 
Έγγραφο 3ο


Έγγραφο 4ο








Έγγραφο 5ο