Τρίτη 10 Απριλίου 2018

Από τον Άννα εις τον Καϊάφα!


Ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας Κων/νος Φαραντάτος καθώς και η Ι. Σύνοδος σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούσαν και δεν πραγματοποιούσαν την αποκατάστασή μου ( εργασιακή και οικονομική ) μετά την απόφαση 1557/2005 του ΣτΕ υπέρ εμού. Δια τον λόγο αυτόν κατέθεσα στην Επιτροπή Συμμορφώσεως του ΣτΕ αίτηση με αριθ. πρωτ. Π4583/22-9-2006 δια την συμμόρφωση της διοίκησης της Εκκλησίας προς την ανωτέρω προαναφερθείσα απόφαση. Η Επιτροπή Συμμορφώσεως άμεσα ζήτησε κατ` επειγόντως από τη διοίκηση της Εκκλησίας διευκρινίσεις. Ο μητροπολίτης δια του δικηγόρου του κατέθεσε Υπόμνημα προς την επιτροπή. Τα σχετικά έγγραφα με τους σχολιασμούς μου τα δημοσίευσα τη 15/12/2015 με ΘΕΜΑ: Ασυνειδησία προϊσταμένων.

Εις την παρούσα ανάρτηση δημοσιεύω την δευτέραν κλήσιν κατά χρονολογική σειρά προς απολογίαν μου από το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο  ( έγγραφο 2ον ). Αδιευκρίνιστο πως μου απέστειλαν άλλη κλήση προς απολογίαν την με αριθ. πρωτ. 304/9-2-2007 ( έγγραφο 3ον ), αναφέροντας άλλη ημερομηνία συνεδριάσεως του πειθαρχικού Συμβουλίου την 26/2/2007. Την αλλόκοτη συμπεριφορά του πειθαρχικού συμβουλίου προκάλεσε η αίτησή μου προς την Επιτροπή Συμμορφώσεως του ΣτΕ.. Δυστυχώς δι` εμέ το πειθαρχικό συμβούλιο συνεδρίασε ( γι’ ακόμα μια φορά ) με λάθος ανθρώπους και προς την λάθος κατεύθυνση. Το λογικότερο πάντων ήτο ο μητροπολίτης Πατρών μετά των μελών του ( Πειθαρχικού Συμβουλίου ) να πραγματοποιήσουν τη συνεδρίαση δια τη μετάταξή μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία, δεδομένου ότι δεν είχα καταθέσει ακόμη την αίτησή μου στην Επιτροπή Συμμορφώσεως του ΣτΕ, και να μην παραιτηθούν δια αγνώστους λόγους εις εμέ από τη διαδικασία. Εξάλλου υπάρχουν έγγραφα τα οποία έχω δημοσιεύσει, με τα οποία οι συντάκτες τους μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος και μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ τότε αρχιγραμματεύς, ζητούσαν την μετάταξή μου σε άλλη υπηρεσία.
Πράγματι την 26/2/07 πήγα συνοδευόμενος από τη δικηγόρο μου στα γραφεία της Ι. Συνόδου την ώρα και τον τόπο δηλ. που όριζε η κλήση. Η στιχομυθία που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας μεταξύ της δικηγόρου μου και του προέδρου του συμβουλίου μητροπολίτου Κεφαλληνίας κυρού Σπυρίδωνος ήτο η εξής:

Δικηγόρος :
Θα απολογηθεί ο κ. Σταμούλης; Θα καταθέσουμε και σχετικό έγγραφο.

Μητροπολίτης (πρόεδρος) :
Περάστε έξω και θα σας καλέσουμε εμείς.

Μετά από ένα τέταρτο της ώρας βγήκε έξω από την αίθουσα συνεδριάσεως ο γραμματεύς του συμβουλίου Ν.Τ., ο οποίος μας είπε να περάσουμε στην αίθουσα συνεδριάσεως. Πράγματι εισήλθαμε αυτή τη φορά προσκεκλημένοι, ενώ την πρώτη φορά η δικηγόρος μου χτύπησε την πόρτα και εις την απάντηση εισήλθαμε μέσα, στην αίθουσα όπου ήτο συνηγμένα όλα τα μέλη του συμβουλίου τα οποία αυτήν τη δεύτερη φορά είχαν αντικατασταθεί σύσσωμα με άλλα μέλη χωρίς να γνωρίζω τους λόγους. Ο πρόεδρος του συμβουλίου μητροπολίτης Κεφαλληνίας Σπυρίδων απευθυνόμενος στη δικηγόρο μου είπε τα εξής:
Μητροπολίτης (πρόεδρος) :

Από το έτος 1999 ο φάκελος του κατηγορουμένου είναι ογκώδης και ως εκ τούτου είναι αδύνατος η μεταξύ των συνεργασία ( εμού του Γρηγορίου Σταμούλη και του μητροπολίτου Ν. Ιωνίας Κων/νου ). Εις τα ακούσματα αυτά του μητροπολίτου η δικηγόρος μου προς στιγμή έμεινε άφωνη ( δια πρώτη φορά ασχολείτο με εκκλησιαστικά ζητήματα ) και στη συνέχεια τον ρώτησε.
Δικηγόρος :

Αυτή είναι η απόφασή σας;
Μητροπολίτης (πρόεδρος) :

Βεβαίως, είναι η απόφαση.
Βγήκαμε έξω από την αίθουσα συνεδριάσεως εγώ και η δικηγόρος μου, ενώ πίσω μας ακολουθούσε ο μητροπολίτης Κεφαλληνίας ο οποίος απευθυνόμενος εις τον τότε αρχιγραμματέα της Ι. Συνόδου νυν μητροπολίτη Κηφισίας και Αμαρουσίου Κύριλλο  Μισιακούλη ( ο οποίος ήτο έξω από το γραφείο του στον διάδρομο και εμείς βαδίζαμε προς την έξοδο από τον τρίτο όροφο του κτιρίου )   τα εξής:

Αρχιγραμματεύς :
Τελειώσατε;

Μητροπολίτης ( πρόεδρος ) :
Ναι τελειώσαμε

Η δικηγόρος μου απευθυνόμενη προς εμέ είπε ( ακούγοντάς την συγχρόνως και ο μητροπολίτης και ο αρχιγραμματεύς ) επί λέξει : - Σ` έφαγαν Γρηγόρη.
Εις το πρακτικόν παραλαβής εγγράφων ( έγγραφο 5ον ) τελευταία παράγραφος αναφέρει ο συντάκτης άθελά του, προς πλήρη αποκατάσταση της αληθείας ότι: εις τον φάκελο, έγγραφα σχετικά με τους οικονομικούς ελέγχους από την πλευρά της Ι. Συνόδου και του Υπουργείου Οικονομικών στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας ΔΕΝ ευρέθησαν. Είναι γεγονός ότι από τον φάκελο που είχε μαζί του ο γραμματεύς του πειθαρχικού συμβουλίου Ν.Τ, έλειπαν έγγραφα τα οποία εγνώριζα την ύπαρξή τους και τα οποία μου απέκρυπταν, ενώ τα ζητούσα ακόμη και με εντολή του κ. Εισαγγελέως Πρωτοδικών.   

Εις την προσπάθεια δια την δικαίωσή μου ( εργασιακή και οικονομική ), απευθύνθηκα δια επανειλημμένων εγγράφων μου εις το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης. Τα απαντητικά έγγραφα προς εμέ και την μητρόπολη Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας  δημοσιεύω κατωτέρω.                                        
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.




Έγγραφο 1ον
 
 
Έγγραφο 2ον

 
Έγγραφο 3ον

 
Έγγραφο 4ον




 
Έγγραφο 5ον


 
Έγγραφο 6ον

 
Έγγραφο 7ον

 
Έγγραφο 8ον

 
Έγγραφο 9ον