Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Όταν τα τηλέφωνα έπαιρναν φωτιά


Συνέχεια των δυο προηγουμένων αναρτήσεων σχετικά με το εάν η μητρόπολη Ν. Ιωνίας καταβάλλει δια το πρόσωπό μου εις τα ταμεία επικουρικής ασφαλίσεως κατά μήνα το αναλογούν ποσόν δια την συνταξιοδότησή μου, δημοσιεύω κατωτέρω και άλλα σχετικά έγγραφα του μητροπολίτου Ν. Ιωνίας Κων/νου με διάφορες κατηγορίες εις βάρος μου και ψευδέστατους ισχυρισμούς τους οποίους μετέδιδε και τηλεφωνικώς στους υπαλλήλους των ταμείων οι οποίοι επικοινωνούσαν με τη μητρόπολη ζητώντας αναλυτικό πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών δι` εμέ ώστε να εξετάσουν το θέμα μου. Αποτέλεσμα της τηλεφωνικής επικοινωνίας ήτο να επηρεάσει ο μητροπολίτης τους υπαλλήλους αρνητικά δι` εμέ.

Ευρισκόμενος εν πλήρη αγανακτήσει διερωτώμην εις τους υπαλλήλους στο γραφείο τους όταν τους επισκεπτόμουν δια να μάθω δια την πορεία της υποθέσεώς μου και μου ανέφεραν τους ισχυρισμούς του μητροπολίτη, τι ενδιαφέρει σε τελική ανάλυση το ταμείο με δεδομένο ότι καμία αρμοδιότητα δεν έχει και ασχολούνται από το τηλέφωνο της υπηρεσίας τους με όλα αυτά τα κουτσομπολιά εις βάρος μου από την πλευρά του μητροπολίτου; Καμία απάντηση δεν έπαιρνα με αποτέλεσμα να επανέρχομαι δια την απραξία τους και πάλι με νέα αίτηση μου προς το ταμείο δια το ίδιο θέμα.

Εις απόδειξη των τεραστίων προβλημάτων ( οικονομικών ) που είχε δημιουργήσει ο μητροπολίτης Κων/νος Φαραντάτος εις βάρος μου, μεσούσης της πειθαρχικής και δικαστικής μου περιπέτειας, με απώτερο σκοπό την στέρηση χρημάτων τα οποία εδικαιούμουν, είναι το κατωτέρω δημοσιευόμενο έγγραφο με αριθ. πρωτ. 86/24-1-2006 προς εμέ ( έγγραφο 2ο ) υπογεγραμμένο από τον ίδιο τον μητροπολίτη, το οποίο εις την τελευταία παράγραφο 7 αναφέρει επί λέξει: Τέλος ως προς τας κρατήσεις είναι γνωστόν ότι νομίμως παρακρατούνται εκ των μηνιαίων αποδοχών σας, μη υποχρεουμένης εις συμμετοχήν της Ι. Μητροπόλεως.

 Το ανωτέρω έγγραφο του μητροπολίτου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το υπ` αριθ. πρωτ. 2/11493/0022/22-3-2006 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους προς εμέ και κοινοποίηση στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας με ΘΕΜΑ: Απάντηση σε αναφορά υπαλλήλου, το οποίο έγγραφο στην περ. 3 αναφέρει επί λέξει: Τούτο ισχύει και για τις ασφαλιστικές του εισφορές, οι κρατήσεις των οποίων ΔΕΝ βαρύνουν αποκλειστικά των υπάλληλο. Το ανωτέρω έγγραφο του ΓΛΚ το δημοσίευσα την 28/3/2018 ( έγγραφο 24ο ) με ΘΕΜΑ: Ο μητροπολίτης Κων/νος δημιούργησε πρόβλημα και στα ασφαλιστικά μου ταμεία.
Ο μητροπολίτης ουδέποτε συμμορφώθηκε με την ένδειξη αυτή του ΓΛΚ., η δε «Ιερά» Σύνοδος ουδέποτε ασχολήθηκε με το θέμα αυτό αποδίδοντας το δίκαιο εις εμέ.                          

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.   



 
 
 
Έγγραφο 1ο
 
Έγγραφο 2ο



 
Έγγραφο 3ο