Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Όταν οι επανειλημμένες αιτήσεις γίνονται οχλήσεις!

Στη προχθεσινή μου ανάρτηση ( 28 – 3 – 2018 ) δημοσίευσα το έγγραφο υπ’ αριθμ. πρωτ. 18307/57692/8-6-2006 (έγγραφο 8ο) του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων προς τη μητρόπολη Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας με κοινοποίηση εις εμέ. Το έγγραφο αυτό είναι το ίδιο με το υπ` αριθ. πρωτ. 18307/57692/8-6-2006 έγγραφο του ΜΤΠΥ το οποίο και δημοσιεύω σήμερα λόγω παράληψής μου στην προηγούμενη ανάρτηση, διαφοροποιημένο κατά τι ως προς το ύφος και την νοοτροπία του συντάκτη εις βάρος μου.
Επί του σημερινού δημοσιευομένου εγγράφου αναφέρω ότι: ο συντάκτης του και αρμόδιος να δώσει λύση στο πρόβλημά μου θεωρεί της αιτήσεις μου επανειλημμένες οχλήσεις προς την υπηρεσία του ενώ στο ίδιο έγγραφο της προχθεσινής αναρτήσεως αποφεύγει τον χαρακτηρισμό αυτόν και χρησιμοποιεί τη φράση επανειλημμένες αιτήσεις μου στην υπηρεσία του.               
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.