Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Επισκοπικοί Τραγέλαφοι


Η απόφαση του μακαριστού μητροπολίτου Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κυρού ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ υπέρ εμού δεν έγινε σεβαστή από τον μητροπολίτη Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας Κων/νο (ούτε από το τριμελές υπηρεσιακό συμβούλιο), ο οποίος εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση εναντίον μου διατάσσοντας την εκ νέου επανάληψη της πειθαρχικής μου διώξεως. Πρόεδρος του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου δια την επανάληψη της πειθαρχικής μου διώξεως ήτο ο μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών κ. Αλέξιος σύμφωνα με το υπ` αριθ. πρωτ. 350/18-6-2008 έγγραφο (έγγραφο 1ο), καλώντας με δι` απολογίαν την 25/6/2008.
Στη συνεδρίαση του συμβουλίου την ως άνω ημερομηνία παρέστην μετά της δικηγόρου μου. Πρόεδρος του πειθαρχικού συμβουλίου ήτο ο μητροπολίτης Καρπενησίου Νικόλαος και όχι ο μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών κ. Αλέξιος όπως αρχικά είχε καθοριστεί. Επίσης παρέσθησαν στη συνεδρίαση του πειθαρχικού συμβουλίου, αφιλοκερδώς, εγκρίσει της δικηγόρου μου προκειμένου να με βοηθήσουν οι δικηγόροι: α) Κωνσταντίνος Παπαθανασόπουλος και β) Διονύσιος Παπαχρηστόπουλος, οι οποίοι δεν ήσαν άγνωστοι στον μητροπολίτη Κων/νο. Ο κ. Παπαχρηστόπουλος υπερασπίστηκε νομικά τον π. Κανέλλο Δημητρακόπουλο διότι ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος είχε συντάξει κατηγορητήριο εναντίον του π. Κανέλλου διατάσσοντας κανονικές ανακρίσεις παραπέμποντάς τον εν συνεχεία εις το επισκοπικό δικαστήριο της μητροπόλεως προεδρεύοντος του αρχιερατικού επιτρόπου π. Γεωργίου Σουλιώτη εκπροσώπου του μητροπολίτου κατά τι συνεδρίαση του Επισκοπικού δικαστηρίου. Το επισκοπικό δικαστήριο συνεδρίασε την 17/12/2007, εκήρυξε τον π. Κανέλλο ένοχον δια τα αδικήματα δια τα οποία κατηγορήθηκε και αποφάσισε: α) της εκπτώσεως από του οφφικίου του Πρωτοπρεσβυτέρου και β) της αργίας από πάσης Ιεροπραξίας (5) μήνας και είκοσιν (20) ημέρας.

Ο π. Κανέλλος ήτο έγγαμος κληρικός και πατέρας δυο υιών, γεννηθείς εις τον Νομόν Ηλείας το έτος 1934. Χειροτονήθηκε διάκονος το έτος 1958 και πρεσβύτερος το έτος 1967. Επί οκτώ έτη πραγματοποίησε εξωτερική ιεραποστολή στον Καναδά-Αμερική διαμορφώνοντας εκκλησιαστική κουλτούρα υψηλού επιπέδου. Επανερχόμενος εις την Ελλάδα διορίστηκε εφημέριος στον Ι. Ναό του Αγίου Γεωργίου Ν. Ηρακλείου Αττικής της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλα/φείας από το έτος 1968 έως το έτος 2009 όπου βιαίως εκδιώχθη από τον μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Κων/νο.

Ο π. Κανέλλος με εγνώριζε ως οδηγό του μακαριστού μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κυρού ΤΙΜΟΘΕΟΥ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ από την αρχή του διορισμού μου. Αγανακτισμένος από όσα συνέβαιναν εις βάρος μου εξ αιτίας του ανελέητου διωγμού μου από τον μητροπολίτη Κων/νο αντιληφθείς τη συνειδητή και σκόπιμη αδικία εις βάρος μου, ζήτησε από εμέ και την δικηγόρο μου να παρευρεθεί εις την συνεδρίαση του πειθαρχικού συμβουλίου καταθέτοντας ως μάρτυρας υπερασπίσεώς μου. Διευκρινίζω ότι ο π. Κανέλλος ουδεμία ανάμιξη είχε καθ` όλη τη διάρκεια της πειθαρχικής μου βασάνου. Ο μητροπολίτης Καρπενησίου δεν έκανε αποδεκτή την επιθυμία του δικαιολογώντας την άρνησή του με το αιτιολογικό ότι δεν έχει τέτοιο δικαίωμα από τη διαδικασία, ωστόσο στον π. Κανέλλο επετράπη και παρέμεινε καθ` όλη τη διάρκεια της συνεδριάσεως εντός της αιθούσης.
Το πειθαρχικό συμβούλιο αφού άκουσε της αγορεύσεις των συνηγόρων μου και εμού, επιφυλάχθηκε δια την έκδοση της αποφάσεως προκειμένου ο εισηγητής και μέλος του συμβουλίου Θ.Φ., να εξετάσει λεπτομερώς την υπόθεσή μου δίδοντας σκόπιμη προθεσμία με νέα συνεδρίασή τους την 22/7/2008 σύμφωνα με το Πρακτικό 3/25-6-2008 (έγγραφο 2ο). Στο διάστημα αυτό ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος κατέθεσε εις το Τριμελές Πειθαρχικόν Συμβούλιον το με ημερομηνία 10/7/2008 Παραπεμπτήριο έγγραφο εις βάρος μου (έγγραφο 3ο), δια την εμφάνισή μου εις την τηλεόραση.

Επισημαίνω ότι, κατά την έναρξη της τηλεοπτικής εκπομπής και την εμφάνισή μου εις αυτήν την 29/11/2007 του τηλεοπτικού σταθμού  EXTRA -3, ο δημοσιογράφος κ. Σπύρος Καρατζαφέρης παρουσίασε εις τους τηλεθεατάς το έγγραφο της Ι. Συνόδου προς τον ίδιον. Το έγγραφο ανέφερε τα εξής:

            29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2007
            Προς

            τον Αξιότιμον
            κ. Σπύρον Καρατζαφέρην.

Περιήλθεν εις γνώσιν της Ιεράς Συνόδου, ότι εις την τηλεοπτικήν εκπομπήν υμών «Το EXPRESS του μεσονυκτίου», της Τετάρτης 28/11/2007 του τηλεοπτικού διαύλου EXTRA -3, ανακοινώσατε στοιχεία αφορώντα εις εν ενεργεία Μητροπολίτην της Εκκλησίας ημών, απάδοντα προς το Ιερατικόν σχήμα και το ήθος της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Όθεν δια του παρόντος παρακαλούμεν όπως παραδώσητε εις την Ιεράν Σύνοδον, πάντα τα ανωτέρω στοιχεία, τα οποία ευρίσκονται εις την διάθεσιν υμών, προκειμένου Αύτη να προβή εις τα υπό των Ιερών Κανόνων και των Νόμων οριζόμενα.
                        Ο Αρχιγραμματεύς

Ο κ. Καρατζαφέρης εξέφρασε δημοσίως την έκπληξή του δια την άμεση ενεργοποίηση της Ι. Συνόδου για υπόθεση εν ενεργεία μητροπολίτου που καταγγέλλετε από τηλεοράσεως αναφέροντας ότι την επομένη θα μετέβαινε στα γραφεία της Ι. Συνόδου δια να καταθέσει το αποδεικτικό υλικό που είχε ανά χείρας του δια τον μητροπολίτη Κων/νο σύμφωνα με το ανωτέρω έγγραφο. Ουδεμία άλλη πληροφόρηση έχω δια το τι έπραξε την επομένη της εκπομπή η Ι. Σύνοδος. Επίσης ουδέποτε εκλήθημεν από την Ι. Σύνοδο εγώ ο Γρηγόριος Σταμούλης, ο π. Κανέλλος Δημητρακόπουλος και ο αρχ. Δαμασκηνός Τσιούμας δια την εμφάνισή μας εις την τηλεόραση.       
Ο μητροπολίτης Καρπενησίου κατά τη συνεδρίαση του συμβουλίου απευθυνόμενος προς εμέ ερώτησε το εξής: πριν εμφανισθείς εις την τηλεόραση και αποκαλύψεις την απρεπή χειρονομία του μητροπολίτου Κων/νου εντός του μητροπολιτικού αυτοκινήτου επί της οδού Αχαρνών το ανέφερες κάπου αλλού; Του απήντησα ότι το είχα αναφέρει στον γραμματέα του πειθαρχικού συμβουλίου Ν.Τ., προεκτείνοντας την χείραν μου δείχνοντάς τον. Ερωτηθείς από τον μητροπολίτη ο γραμματεύς ευθέως απήντησε ότι, ΝΑΙ, το είχε αναφέρει όταν είχε προσέλθει δια υπόθεσή του εις τα γραφεία της Ι. Συνόδου εις τον τρίτο όροφο παρουσία εμού (του γραμματέως) και κληρικού αναφέροντας το όνομά του.         

Ο μητροπολίτης Καρπενησίου Νικόλαος απέδωσε δίκαιο στον μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Κων/νο ο οποίος κατ` επανάληψη με αδικούσε και αφήρεσε το δίκαιο από εμέ που δικαιούμουν να το λάβω. ‘’Όμοιος ομοίω αεί πελάζει’’. Απεφάσισε δε την οριστική μου απόλυση επισφραγίζοντας την απόφασή του με το Πρακτικό 4/22-7-2008 (έγγραφο 4ο). Απορίας άξιον είναι το γεγονός της μη αναφοράς του παραπεμπτηρίου εγγράφου εις το ανωτέρω Πρακτικό του μητροπολίτη Καρπενησίου, παρ` ότι ο μητροπολίτης Καρπενησίου ανέμενε την κοινοποίηση του παραπεμπτηρίου εγγράφου εις το Τριμελές Πειθαρχικόν Συμβούλιον από τον μητροπολίτη Κων/νο και εν συνεχεία εξέδωσε την απόφασή του. Ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος Φαραντάτος διατηρώντας την πάγια τακτική του, των εν εναντίων μου αποφάσεων, δημοσίευσε την απόλυσή μου εις το ΦΕΚ 936/9-10-2008 (έγγραφο 6ο).                 
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.  

Υ.Γ.
Προς πλήρη αποκατάσταση των γεγονότων όπως αυτά συνέβησαν κατά τη συνεδρίαση του πειθαρχικού συμβουλίου αναφέρω τα κάτωθι:

Εκυκλοφόρησε ανωνύμως εις την περιφέρεια της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας με την ένδειξη «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ», πλαστό δακτυλογραφημένο κείμενο υβριστικού περιεχομένου με τον λογότυπο της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας μετά των διευθύνσεων και των τηλεφώνων αυτής, τη σφραγίδα αυτής και την υπογραφή του αρχιερατικού επιτρόπου π. Γεωργίου Σουλιώτη περί υποτιθεμένου γάμου του μητροπολίτου Κων/νου κλπ.. Το εν λόγο κείμενο το αναφέρει στη σελ. 18 ο μητροπολίτης Κων/νος εις το Παραπεμπτήριο έγγραφό του προς το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο (έγγραφο 3ο). Την 2/6/2008 έλαβα εις την οικία μου ανωνύμως σε κλειστό φάκελο το έντυπο «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ» με απλή επιστολή από το ταχυδρομείο Ν. Ιωνίας το οποίο παρέδωσα εις την δικηγόρο μου.
Ο δικηγόρος κ. Παπαθανασόπουλος χωρίς να ενημερώσει τη δικηγόρο  μου η εμέ, έβγαλε από τον φάκελο που κρατούσε εις χείρας του έγγραφο το οποίο περιείχε το ανωτέρω υβριστικό κείμενο αναφερόμενος σ` αυτό. Αμέσως το μέλος του συμβουλίου με τα αρχικά του ονόματός του Θ.Φ., στην κυριολεξία άρπαξε από το χέρι του κ. Παπαθανασοπούλου το έγγραφο το οποίο καταχώρησε στα πρακτικά του συμβουλίου.

Η δικηγόρος μου μειδίασε με την κίνηση αυτή του κ. Παπαθανασοπούλου και αιφνιδιασμένη με ερώτησε, αν έδωσα εγώ το έγγραφο αυτό στον κ. Παπαθανασόπουλο η αν εγνώριζα δια την κίνησή του αυτή. Απήντησα ευθέως ότι δεν έδωσα εγώ στον κ. Παπαθανασόπουλο το έγγραφο αυτό και δεν με είχε ενημερώσει δια την κίνησή του αυτή. Ο κ. Παπαθανασόπουλος όπως προανέφερα ήτο νομικός εκπρόσωπος σε δικαστικές υποθέσεις λαϊκών και κληρικών με τους οποίους ο μητροπολίτης Κων/νος είχε ανοικτές δικαστικές διενέξεις. Συνεπώς είχε πλήρη πληροφόρηση περί των συμβαινόντων εις την μητρόπολη.
Ο μητροπολίτης Κων/νος έδωσε μεγάλη έμφαση εις ανώνυμα κείμενα εναντίον του που κυκλοφορούσαν ορυμαγδών εις την μητρόπολη. Εις το απολογητικό του υπόμνημα (τον μητροπολίτη είχε μηνύσει εις τα ποινικά δικαστήρια ο κ. Μ.Λ. και η σύζυγός του), με ημερομηνία 28/1/2009 προς την κα Πταισματοδίκη Ν. Ιωνίας στη σελίδα (6) του εγγράφου του με τον τίτλο «ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ» λεπτομερώς αναφέρεται εις το υβριστικό κείμενο της ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ, είχε δε καταθέσει στις 10/7/2008 μήνυση με την οποία ζητούσε την ποινική δίωξη και παραδειγματική τιμωρία των δραστών, την ανάλυση του DNA των αγνώστων δραστών εκ πιθανών ιχνών σιέλου και δακτυλοσκοπικό έλεγχο, ώστε να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του αγνώστου δράστη η δραστών του κειμένου.

Όταν περιήλθε εν γνώσει μου η ανωτέρω μήνυση κατέθεσα προς τη μητρόπολη Ν. Ιωνίας και τον μητροπολίτην, τέσσερις (4) τον αριθμό αιτήσεις ώστε να μου γνωστοποιήσει το όνομα του συντάκτου η των συντακτών των υβριστικών δια τον μητροπολίτη εντύπων-κειμένων. Προέβην σ` αυτή την κίνησιν διότι πολλές φορές ο μητροπολίτης Κων/νος προσπάθησε μετά μανίας να με εμπλέξει στην σύνταξη υβριστικών κειμένων δια το πρόσωπό του. Εις απάντησιν των αιτήσεών μου ο συνήγορος του μητροπολίτου δια του με ημερομηνία 8/9/2009 (έγγραφο 8ο), εγγράφου υπεκφεύγει σκοπίμως να απαντήσει με το αιτιολογικό ότι στις αιτήσεις μου δεν ανέφερα την ημερομηνία του εγγράφου (ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ), ούτε κάποιο άλλο στοιχείο βάσει των οποίων μπορούσαν να προσδιορίσουν για πιο έγγραφο επρόκειτο.
Εν κατακλείδι αναφέρω ότι:

α) Ουδείς εκ των δικηγόρων μου ούτε εγώ ο Γρηγόριος Σταμούλης κάναμε χρήση η αναφορά σε καμία δικαστική η πολιτική Αρχή οιουδήποτε κείμενο ανωνύμου συντάκτου υβριστικού περιεχομένου εις βάρος του μητροπολίτου Κων/νου και άλλων κληρικών της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και β) εκυκλοφόρησε η φήμη ότι συντάκτης της ‘’ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΣ’’ ήτο φιλόδοξος νέος τη ηλικία αρχιμανδρίτης της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας. Ο μητροπολίτης Κων/νος δεν τήρησε τα συμφωνηθέντα μαζί του με αποτέλεσμα ο αρχιμανδρίτης να θυμώσει. Δεν ανέδειξε εις την μητρόπολη σε υψηλό αξίωμα τον εν λόγο αρχιμανδρίτη και η φιλοδοξία του έμεινε ανεκπλήρωτη. Στη συνέχεια εδιώχθη κακήν κακώς ο αρχιμανδρίτης από τον μητροπολίτη Κων/νο προς ανεύρεσην άλλης μητροπόλεως.     
ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

Οι πιο κάτω παραπομπές αναφέρονται στην προσπάθεια του μητροπολίτου Κων/νου δια των εγγράφων του, της εμπλοκής του ονόματός μου στα λιβελογραφήματα καθώς και στην εξαφάνιση της σφραγίδος της μητροπόλεως.     
ΘΕΜΑ:  Εμπαθειών και δολοπλοκιών συνέχεια σελ. 2,  15/3/2016
ΘΕΜΑ: Πονηρές διαβουλεύσεις ιερέων για ενοχοποίηση λαϊκού 22/1/2017
ΘΕΜΑ: Απολογητικό υπόμνημα μητροπολίτου Ν. Ιωνίας Κων/νου σελ. 9, 19/5/2017
ΘΕΜΑ: Δέκατος πέμπτος μάρτυρας κατηγορίας σελ. 5,  1/6/2017






Έγγραφο 1ο



 
Έγγραφο 2ο

 
Έγγραφο 3ο




















 
Έγγραφο 4ο













Έγγραφο 5ο

 
Έγγραφο 6ο



 
Έγγραφο 7ο

 
Έγγραφο 8ο