Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Υπερασπιστής του μητροπολίτου ο προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ.

Ο προϊστάμενος της τοπικής Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας παρέστη και στα πέντε (5) μητροπολιτικά Συμβούλια δια την υπόθεση του διωγμού μου, ήτοι: 8/4/1998, 16/12/1998, 2/4/1999, 28/3/2000 και 4/4/2000. Η χρησιμότητά του δεν σταμάτησε εκεί. Στις 22/10/1999 κατέθεσε εις το Ειρηνοδικείο Νέας Ιωνίας (κατωτέρω κοινοποιώ την κατάθεσή του), υπέρ του μητροπολίτου και διώκτη μου Κωνσταντίνου Φαραντάτου. Επισημαίνω και πάλιν ότι είχε καταθέσει ενωρίτερα (22/10/1999), όπως αποδεικνύεται από την κατάθεσή του και συνέχιζε να παρίσταται στα μητροπολιτικά συμβούλια μετά την κατάθεσή του (28/3/2000 και 4/4/2000).
Σημειώνω ότι στις 8/6/1999 είχα καταθέσει μήνυση εναντίον τεσσάρων κληρικών της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και μιας εμπόρου της περιοχής Νέας Χαλκηδόνας δια τα όσα κατέθεσαν εναντίον μου εις τον ανακριτή και προϊστάμενο του ιερού Ναού Αγ. Α. Π. ιερέα Β.Θ1., τον οποίο είχε διορίσει ο μητροπολίτης Κωνσταντίνος και τα οποία θεωρούσα ψευδή και συκοφαντικά, καθώς και στον μητροπολίτη Κωνσταντίνο δια ηθική αυτουργία. Αποτέλεσμα της μηνύσεως αυτής ήτο να απαλλαχθούν δια δυο βουλευμάτων α) 5001/2001 και β) 260/2003. Παραδόξως κανείς τους δεν άσκησε εναντίον μου μήνυση δια ψευδή καταμήνυση.
Εις την αγωγή που κατέθεσε ο μητροπολίτης Κωνσταντίνος εναντίον μου και εναντίον του μακαριστού Ιερέως Κανέλλου Δημητρακοπούλου με γενικό αριθμό κατάθεσης 84747/2008 και αριθμό κατάθεσης δικογράφου 3879/2008, με ημερομηνία συζητήσεως 26/11/2009 και νέα δικάσιμο μετά από αναβολές στις 2/3/2017. Δια την υπόθεση των Βουλευμάτων αναφέρει επί λέξει ο μητροπολίτης:
 §12) Κατόπιν τούτων με τα υπ` αρ. 5001/2001 και 260/2003 βουλευμάτων του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών και του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών αντίστοιχα τόσο εγώ όσο και οι λοιποί συγκατηγορούμενοι μετ` εμού αθωώθηκαν πανηγυρικώς, από τις κατηγορίες που διετύπωνε ο α’ εναγώμενος (εγώ ο Σταμούλης), με την από 8/6/1999 μήνυσή του. 13) Έναντι αυτής της συμπεριφοράς του δεν ήσκησα μήνυση κατ` αυτού δια ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμηση, ανεξικάκως φερόμενος.
Ατυχέστατος, ανεφάρμοστος και μη αληθινός ο όρος ‘’ανεξίκακος’’ δια τον συγκεκριμένο μητροπολίτη πρώην Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνο. Φυσικά οι λέξεις από τους διοικούντες την Εκκλησία, έχουν χάσει την έννοιά τους και το περιεχόμενό τους λόγω της υποκριτικής συμπεριφοράς των.
Ο μακαριώτατος αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος Β’ όχι μόνον ανέχτηκε αυτή τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου αρχιερέως αλλά επιβράβευσε αυτή τη «χριστιανική μεγαλοψυχία» του Κωνσταντίνου δια το γεγονός της μη μηνύσεως εναντίον μου και με απέλυσε από την εργασία μου. Που είναι η αμνησικακία και η μακροθυμία μακαριώτατε; Μπορεί να εισέλθει ένας άνθρωπος εις την Βασιλεία των Ουρανών εάν δεν έχει τα ανωτέρω χαρακτηριστικά;                
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.