Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Παρανομιών συνέχεια

Δι` του υπ` αριθ. πρωτ. 12220/28-4-2015 εγγράφου μου, είχα απευθυνθεί προς το Υπουργείο Εσωτερικών Διεύθυνση κρατικών αυτοκινήτων, ενημερώνοντας το υπουργείο εάν ο μητροπολίτης Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ έχει δικαίωμα να μην με χρησιμοποιεί ως νόμιμο οδηγό του μητροπολιτικού αυτοκινήτου (Σχ. 1). Με την παρέλευση πέντε (5) εργάσιμων ημερών από της καταθέσεως του εγγράφου μου προς την αρμόδια υπηρεσία του ως αν υπουργείου, ο κ. Γαβριήλ μου εκοινοποίησε στις 5/5/2015 την οριστική μου απόλυση (Σχ. 2).

ΥΓ. Επί του αιτήματός μου η αρμόδια υπηρεσία του ως άνω υπουργείου έστειλε προς τον μητροπολίτη Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ έγγραφο, εις το οποίον αναφέρεται αναλυτικά, ενημερωτικά και διπλωματικά ποιος έχει το δικαίωμα εκ του νόμου να οδηγεί το μητροπολιτικό αυτοκίνητο. Το ανωτέρω έγγραφο του υπουργείου αναρτήθηκε στις 22/9/2015 στην προσωπική ιστοσελίδα. Είναι φανερό ότι η ενέργειά μου αυτή αναστάτωσε τον κ. Γαβριήλ Παπανικολάου.
   ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.   


(Σχ. 1)

ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 12220/28-4-2015                     ΑΙΤΗΣΗ
Γρηγορίου Σταμούλη οδηγού Μητροπολιτικού αυτοκινήτου Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας, κατοίκου Ν. Ιωνίας Αττικής οδός Ευτέρπης αρ. 48  (Πληρεξούσια Δικηγόρος κα. Ευγενία Φωτοπούλου τηλ. 210 3624769)
                                                                                                                                              
ΠΡΟΣ
Το Υπουργείο της Κυβέρνησης Διεύθυνσης: Κρατικών Αυτοκινήτων – Επικ/νιών Τμήμα: Κρατικών Αυτοκινήτων
              
ΘΕΜΑ : Οδήγηση Μητροπολιτικού αυτοκινήτου
            Με την υπ` αριθμ. 196/4-4-1986 Πράξη της Ι. Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας που εκδόθηκε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και ύστερα από την 12/1986 Πράξη του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών και Ιερών Μητροπόλεων μετατάχθηκα ως τακτικός υπάλληλος της Ι. Μητρόπολης Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας από τον κλάδο ΣΕ στον κλάδο ΜΕ (νυν ΔΕ), οδηγού αυτοκινήτου κι εντάχθηκα από 17/6/1986 στον 10ο βαθμό με πλεονάζοντα χρόνο υπηρεσίας  ένα έτος, 9 μήνες και 17 ημέρες (τότε).
            Στη θέση αυτή του οδηγού του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου υπηρέτησα ευδόκιμα μέχρι 23/12/1997. Έκτοτε δηλαδή από 23/12/1997 χωρίς να μου κοινοποιηθεί καμία νομίμως ειλημμένη  απόφαση ο Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας με έπαυσε αυθαιρέτως και αυτοβούλως από τη θέση αυτή με συνέπεια :
1. Το Μητροπολιτικό αυτό αυτοκίνητο της εν λόγω Ι. Μητρόπολης (Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας) να οδηγείται από τον οποιοδήποτε τυχόντα και εύκαιρο και άσχετο υπάλληλο της Ι. Μητρόπολης που δεν έχει τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, και χωρίς αυτός ο έκαστος υπάλληλος να είναι κατά νόμο υπεύθυνος για κάθε υπαίτια βλάβη ή  φθορά του κατά τον χρόνο της οδήγησής του από τον ίδιο.
2. Ενώ εγώ ο κατά νόμο διορισθείς ως οδηγός του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου δεν έχω κώλυμα για την οδήγηση του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου, και χωρίς να έχει ανακληθεί ο διορισμός αυτός ως οδηγού, αλλά και χωρίς να έχει δοθεί από την υπηρεσία εντολή και απόφαση για οδήγηση του Μητροπολιτικού αυτού αυτοκινήτου περιορισμένης χρονικής ισχύος σε άλλο πρόσωπο (σε περίπτωση που εγώ υπάρχω ως οδηγός και δεν έχω κώλυμα), παρά ταύτα το εν λόγω αυτοκίνητο εξακολουθεί να οδηγείται μέχρι και σήμερα από άσχετα άτομα.
3. Να έχω την ευθύνη εγώ σε περίπτωση ατυχήματος η βλάβης που θα συμβεί όταν το αυτοκίνητο οδηγείται από άλλα άτομα και αυτός (δηλαδή ο Μητροπολίτης) που έδωσε την εντολή να κινηθεί το αυτοκίνητο (ίδετε την υπ` αριθ. 40009/53 εγκύκλιο που ορίζει : ‘’ απαγορεύεται η οδήγηση του αυτοκινήτου από οποιοδήποτε άτομο εκτός του υπευθύνου οδηγού’’)
Επειδή σύμφωνα με τα παραπάνω είναι παράνομη η οδήγηση,  του Μητροπολιτικού αυτού αυτοκινήτου από άσχετα άτομα,
                                 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΖΗΤΩ:  Να γίνει δεκτή η αίτησή μου. Και να μου απαντήσετε εγγράφως:
1. Ποιος είναι αρμόδιος να οδηγεί το εν λόγω Μητροπολιτικό αυτοκίνητο, εγώ που είμαι νόμιμα κατά τα άνω διορισμένος οδηγός ή  τρίτα άσχετα άτομα που δεν έχουν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα;
2. Ποιος έχει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης, που θα συμβεί όταν το αυτοκίνητο οδηγείται από άλλα πρόσωπα, εγώ, τρίτα πρόσωπα ή αυτός που έδωσε την εντολή να κινηθεί;
3. Αν ισχύει η δική σας υπ` αριθ. 400009/53 εγκύκλιος που ορίζει ότι: ‘’απαγορεύεται η οδήγηση του αυτοκινήτου από οποιοδήποτε άτομο εκτός του υπευθύνου οδηγού’’.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : α) Σας επισυνάπτω φωτοτυπία του υπ` αριθμ. 149 ΦΕΚ σελίδα 1240 που ορίζει περί του διορισμού μου ως οδηγού του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου, β) αίτηση προς τον Μητροπολίτη Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ υπ` αριθ. πρωτ. 280/2-4-2015, περί αποκαταστάσεώς μου,  γ) Απόφαση Υπουργείου Εσωτερικών 9/11/1998, δ) Έγγραφο Υπουργείου Εσωτερικών αριθ. πρωτ. 2646/11970, ε) Γνωμοδότηση 20/2006, στ) δύο Έγγραφα Αστυνομίας 25/4/2009, 27/4/2009 και ζ) με την παρέμβασή σας να σταματήσει επιτέλους η εις βάρος μου προσβλητική και εξευτελιστική συμπεριφορά των διοικούντων την Εκκλησία της Ελλάδος.                        

(Σχ. 2)